Helen88 Skrevet 4. oktober 2006 #1 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har tenkt til å kalle den lille tulla mi som kommer i januar for Madeleine Ovidia.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 4. oktober 2006 #2 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg synes det blir litt vel langt og tungt. Madeleine er langt nok i seg selv, og Ovidia liker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinebeate Skrevet 4. oktober 2006 #3 Del Skrevet 4. oktober 2006 Enig med Vipsen. Jeg liker ikke dobbeltnavn i seg selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen88 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 4. oktober 2006 nei nei.. koselig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2_TETTE Skrevet 4. oktober 2006 #5 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvis du bare skal bruke Madeleine til dalig er det jo greit. For det er fint. Hvis Ovidia f.eks er oppkalling er det jo en fin kombinasjon sånn sett. Er det ikke oppkalling ville jeg kanskje sløyfet det. Som de andre sier:blir veldig langt navn og litttungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen i huset Skrevet 5. oktober 2006 #6 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ovidia har jeg aldri hørt! Trenger litt tid for å vite om jeg liker det eller ikke .. Madeleine ville jeg skrevet slik: Madelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 5. oktober 2006 #7 Del Skrevet 5. oktober 2006 Altfor tungt, langt og pompøst for min smak. Men så er det jo ikke min unge heller, og hvis det fungerer for dere så er det vel greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #8 Del Skrevet 6. oktober 2006 Alt for prinsessete, og litt bimbo-aktig. Ikke stygt ment, men jeg føler at dere yngste mødrene liker navn i denne kategorien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #9 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ble altfor mye på en gang... Tenkte da jeg så tråden at du må være veldig ung, tror du kommer til å angre når du blir eldre. Begge navnene er fine hver for seg, men sammen ble det sånn Samantha-Michelle navn som stort sett bare enkelte tenåringer liker... Dessuten er det lettere å si Ovidia Madeleine. Sorry men du spurte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 7. oktober 2006 #10 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg synes navnet er helt okei. Personlig er jeg ikke så glad i Madeleine, men Ovidia er tøft! hva med Ovidia først? Ovidia Mathilde f.eks.---- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen88 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 7. oktober 2006 forslaget ditt var kjempe fint:) men det er så synd at tante barnet mitt heter Mathilde.. hehe.. vil ikke herme heller akkurat, men jeg kommer nok på et fint navn til slutt:) takk for hjelpen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå