Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med letingen Hva er Status ?? Jeg får følelsen av at hunden fortsatt lever men hun er svak nå. Trur folk har sett henne så hvis dere spør mye kan det hende noen sett henne. Har dere vært så langt unna som 2 mil og spurt og lett. Siden det er en radius jeg hatt på føling kunne kanskje det være lurt å sjekke ut likevel. Jeg ser at hun ligger nå. Hun ligger å hviler ved noen stener som står samlet, og dette er ikke langt unne et bebodd hus. Jeg ser en stor åker som heller ned mot et vann og på andre siden en inngjerda hage Jeg kan også se kraftledninger som går tvers over hagen og åkeren. Det er en privatvei opp mot huset og hun ligger og viler i grøftekanten ved noen stener ved veien på åkerkanten.Huset er ganske stort , røtt og med hvite fønsterkarmer. Oransje tak trur jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke funnet henne, men nå har jeg mannen min på tlf... Han er hjemme hos hundens eier nå. De skal ut å lete nå så jeg gir informasjonen din videre... Kan du se om den inngjerdingen er skigard-gjerde?

Skrevet

Kan du også se himmelretningen på kraftledningen? Og du tror dette er langt fra hjemstedet eller... Eller det kan være like i nærheten også...

Tusen hjertelig takk for at du tar deg tid til meg:-) Setter utrolig pris på det!!!

Håper det går bra med personen i familien din som ble syk i går!!!

Klem fra

Skrevet

Kan du se om eieren og mannen min leter i riktig området?

Mulig jeg spør om mye dumt nå, men jeg vet jo ikke hvordan dere ser... Så da tenker jeg at 1 spørsmål for mye er vel bedre enn 1 for lite, såsant det leder oss i riktig retning!!!

Jeg må bare si at jeg har så tro på det du sier:-) Og det virker som om mye av det du og KIMBY ser kan sammenlignes, og vi får da faktisk opp på en måte mer informasjon om stedet.

Derfor jeg lurte på om du så at den inngjerdingen rundt den hagen kan være sånn skigard-gjerde... For det snakket KIMBY om i natt... Vi dro for å lete i natt, for vi tenkte på et sted, men det ligger rett ved et større boligfelt. Vi lette en stund der, men fant henne ikke. Der er det også et jordet på andre siden av veien...

Eieren kjørte på andre siden av åsen i går, for der ligger det et rehabiliteringssenter e.l. Han spurte de som jobbet der, og alle han møtte. Men ingen hadde sett henne... Det er også i nærheten av et sted med ask i navnet som du var inne på i går.

Så du skal vite at vi jobber virkelig med det du sier, så jeg håper så inderlig at din hjelp vil gi oss Rikke tilbake. Men føler jo at det er litt vanskelig å mase slik på deg også, men jeg håper du forstår min desperate situasjon. Jeg tenker på om det var mitt barn... For det er det hun er for han... Nesten sammenlignbart iallefall...

Håper du har tid og energi til å prøve å hjelpe meg litt til:-)

Tusen takk!!!

Skrevet

Det jeg ser er et sånn elektrisk gjerde for å holde fe innenom. Jeg har trøbbel med å nyansere avstanden fra hejmmet, men føler fortsatt at hun er på en radius inom 2 mil fra hjemmet. Hun har ikke dratt lenger unna. Hun driver å streifer litt rundt. Hvis dere kører opp til det pleiehjemmet går det da en stikkvei til venstre ned mot vannet der. Ca 500m unna hjemmet. Kjør da ned der kanskje dere kan komme nærmere det huset jeg enser da.

Skrevet

Det er ikke noe vann så nærme pleiehjemmet som ligger i samme kommune som de bor, og ikke i nærheten av rehabiliteringshjemmet som er på den andre siden av åsen... Og nå sitter de å studerer kart med en omkrets utover 2mil, men finner ikke noe annet sted som kan være pleiehjem e.l.

Om jeg kan komme med forskjellige stedsnavn, kan det hjelpe deg?

Skrevet

Ja prøv det;)

Skrevet

Ask, Askvangen, Glitre, Åsgreina, Bråtnu, Kniplia, Rotnes

Dette er forskjellige plasser... Noen er i nærheten av hjemmet, og andre er på andre siden av åsen som jeg sier. Og noen er i andre retninger med en radius på ca 2mil

Nå er jeg spent på svar altså!

Klem fra

Skrevet

Prøver å dytte opp på toppen av siden, og håper du svarer snart. Det er så mye enklere å lete når det enda er lyst:-)

Venter i spenning!!!

Skrevet

Nei dt er nok ask jeg føler sterkest for.

Skrevet

Ask ved Rotnes, eller Ask ved Gjerdrum?

Skrevet

Ask ved Rotnes , er det jeg føler sterkest for.??

Skrevet

Da skal vi dra dit igjen, og spørre rundt som du sier. Og henge opp flere etterlysningsplakater i det området.

Kan du i ettertid se om vi har vært i nærheten av henne? For det kunne jo vært litt innteresant... Håper det...

Kan du forresten si hvilken himmelretning den kraftledningen har? For det er den vi skal følge nå tror jeg...

Tusen takk for all hjelpen du bidrar med altså!

Klem

Skrevet

Hehehe. Det hadde jeg gjerne gjort om jeg hadde hatt noen som helst form for retningssans. . Jeg trur dere er nært ved å finne henne nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...