Forskeren Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 ...osteloff, sjokomelk (m/kua på!), toppriskubbe, peanøttkubbe, Extra drops både gule og grønne.. Sukk, hvor skal dette ende? Pussig at jeg ikke har lyst på noe sunt? Blir kvalm av de merkeligste ting, mens andre ting har jeg kjempelyst på. Flere? Begynner nok å få mage allerede, men det er ikke spiren sin skyld...
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 HEhe.. Du er sikkert ikke den eneste.. Jeg har fått dilla på brownies.. Men det går sikkert over. Heldigvis ikke plaget med noen kvalme, og har egentlig ikke lyst på noe spesielt..
lbhu Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Oj, jeg ble nesten litt kvalm da jeg leste alt du hadde kjøpt.. Kanskje fordi jeg slukte i meg ei diger sjokoladeplate i går kveld, og ble litt uggen etterpå... Men du verden, ingenting som er bedre enn et lite gilde! Dessuten blir det ikke det samme med bananer og epler- er ikke like naughty... he,he..
Diva Muffin Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 jeg har ikke lyst på sjokolade! skjønner det ikke, men noe er tydeligvis seriøst galt!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har heller ikke lyst på sjokolade! Blir kvalm bare av tanken!!! Og jeg som vanligvis er så glad i det da! hehe
DK+2 Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Før ÆLSKA æ sjokolade, å potetgull, no har æ ikkje nåkka løst på det. Har mæst løst på yoghurt og frukt, men no har æ fådd løsta tebake på brød, å det e æ gla førr. Man ska vest ikkje ete spekepålegg, men d e jo såååå godt me ei brødskiva me majones, salami å agurkskive oppå!!!!
3+et lite nurk Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Pleide å elske potetgull, nå blir jeg bare kvalm av tanken. Ligger to poser i skapet med mitt favorittpotetgull, men æsj. Har heller ikke lyst på sjokolade. Har egentlig ikke lyst på noe. Veldig kvalm idag. Kanskje det hjelper å drikke noe, men hva? I natt (da jeg var veldig kvalm) prøvde jeg te, vann, farris og cola... Ingenting hjalp. Idag har jeg kun spist noen salte kjeks....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå