Gå til innhold

Jeg har bestemt meg for å.....

Anbefalte innlegg

ikke teste før i hvertfall en dag etter IKM som jeg har den søndag 29 oktober. Jeg har 2 CB digital og en vanlig CB test liggende.

Jeg vet det kommer til å bli hardt å ikke teste noen dager før, men har jeg ikke fått mensen til IKM så er det mer sikkert resultat enn om jeg tester noen dager før. Dessuten blir det dyrt å kjøpe flere tester hver mnd. Så jeg skal i hvertfall prøve å la vær å teste før IKM dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6551712-jeg-har-bestemt-meg-for-%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja det spørs om jeg klarer det også. Men jeg vet også at mensen kan komme en eller 2 dager etter IKM dagen. Er så kjipt å kaste bort en graviditetstest også kommer mensen noen timer eller dagen etter om jeg tar den litt før.

Men ikke sikkert jeg klarer å holde meg nei. Huff.

Morn på du!

Helt enig med deg, vent til IKM dagen med å teste! For himmel og hav hvor dyre de er disse testene!!! Blir nesten svett når jeg tenker på det!

Jeg skal iallefall ikke teste før søndag, og da skal jeg bruke CB digital, jeg og. Men akkurat nå tror jeg ikke at jeg er gravid, hadde mer tro på det i går.... Vet ikke hvorfor...

Men den som lever får se!

Ha en fin dag videre, Solstrålen vår!!!! ;)

Annonse

Jeg er alltid bestemt på å ikke teste før dagen etter IKM, for lutealfasen min pleier ikke å variere så mye. Ikke alltid jeg klarer det, men stort sett pleier jeg å være flink. Syns egentlig det er greit å ikke vite noe før IKM, for da blir jo bare svangerskapet lengre... Skulle helst vært 12-13 uker før jeg fant det ut, slik at jeg slapp de første skumle månedene.....

Ja ikke sant. Men man blir lett utolmodig og det er jo ikke så rart.

Nå har jeg blitt spådd av flere på spåsiden at jeg kommer til å bli gravid i november. Jeg føler selv at jeg blir gravid før jul, så da kan det jo kanskje stemme at jeg blir gravid i november. Man skal jo såklart ta sånt med en klype salt. Men i denne pp som kommer nå skal min kjære være borte i hele uke 42 og kan være da at jeg har EL. Så jeg vet at det er litt mindre sjanse for å bli gravid for meg denne mnd.

Men, det er jo et håp for det.

Dessuten er jo bare inn i min 2 pp. Tenker mest på de av dere som har holdt på lenge som virkelig fortjener først og fremst å bli gravid.

Lykke til med det da! Håper du klarer å holde deg. Selv sier jeg til meg selv hver syklus at neste syklus skal jeg vente til etter ikm...men nei da, de testene ligger på badet og skriker til meg. Så jeg bestiller nå bare de billig strimmelene og beynner å teste 3-4 dager før... ikke bra nei, men klarer bare ikke la være :-)

Hei kirsty.

Krysser virkelig fingrene for deg. Du fortjener virkelig å bli gravid nå etter så lang tid. Jeg bruker kun CB, da jeg stoler mest på de.

Ønsker og håper du er gravid nå eller blir det snart i hvertfall.

Klem

Annonse

Man burde nok vente til IKM med å teste. For om man tester i forkant og den er negativ, så går dagene skikkelig sakte frem til TR kommer og forsvinner igjen..

Nå er jeg "klar" for litt sengekos igjen. Lurer på å begynne EL-testingen litt senere enn jeg har gjort tidligere, da EL'n min har begynt å komme senere enn før. Men med disse billige-stripsene kan man ihvertfall teste oftere enn med de dyre CP/CB'ene.

Har sagt til meg selv at denne pp skal alt klaffe. Så jeg temper, sjekker sekret og tar EL-tester. Da må jeg vel finne riktig tid. Sånn at vi ikke behøver ha sex hver dag, med tanke på sædkvaliteten som noen mener synker ved for ofte utløsning.

Ønsker dere alle lykke til i denne pp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...