Gå til innhold

Nattinatt, Elastica, Cat.68, Chanelle2 og dere andre. Mista babisen min i uke 8, altså denne uka, har vært til utskrapning og alt, men nå er jeg så nede at jeg trenger og vite om det kan komme en ny spire i nermeste framtid?

Anbefalte innlegg

Jeg vil vite når jeg event. har eggløsning ca og når jeg eventuelt kan bli gravid neste gang, om svangerskapet går bra og hvilket kjønn vi får?

Han: 09.02.1975

Jeg: 11.01.1987

Trenger dette veldig nå.. Trudde liksom alt gikk fint.

Fortsetter under...

takk takk =)

Hyggelig å høre. Men treng liksom altid en bekreftelse fra noen på det jeg.. hehe

VIl det si at jeg blir gravid i des og finner det ut i januar eller at jeg blir gravid i November og finner det ut i desember?

Annonse

Så trist Asofe... Det var jo ikke slik det skulle bli for dere, da.. *trøsteklem* Håper det går greit med deg, og at du klarer å se fremover. Får opp graviditet rundt nyttår, og er litt usikker på bildet av baby, men mener dette må være en liten gutt...

Lykke til! *stor klem*

Hei vennen

Og så vondt at dette skjedde.Uff ikkje det eg spådde.Men eg trur ikkje eg vil ta inn slik som er trasig.Prøver å unngå det då..Men kan vite eg vil spå deg igjen.Ikkje lenge til graviditet Særlig desember/januar. Eg kan regne ut når el er.Men det er best når eg har siste mens, og bruker pendelen frå den datoen og teller oppover.Gje beskjed når du får mens igjen. Ser absolutt ut som gut du får.MASSE MASSE LYKKE TIL.Stor go klem til deg

takk takk =) det var kjempe hyggelig og høre.. Men det var muligens ei jente jeg var med.. Har mista 2 ganger nå løpet at 1 år. Så håper neste spire sitter som den skal ja..=) Gleder meg allerede

Takk takk

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...