Gå til innhold

April: HJELP, har fått en terrorist i huset....

Anbefalte innlegg

vet ikke hvilket nettverk hun er knyttet til(ikke helt alqaida kanskje), men hun heter Eline og er såååååååååååååååååå sint om dagen. I går våknet hun kl 22.30, og skrek litt, hun fikk vann og vi trøstet. Og når vi skulle legge henne ned igjen så var det fullt baluba. For et spetakkel....naboene må jo tro vi tar livet av ungen. En ting jeg med sikkerhet vet nå, er at hun blir sikkert en stor operastjerne...makan til lunger, enda hu har astma!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trodde jo at hun hadde vondt noen sted, men når vi tok henne opp smilte hun og skulle ut i stua, så trassigheten har kommet for fullt her...

Men trenger sårt råd om hvordan vi kan få satt en stopper for denne enorme hylinga.. hvis jeg hever stemmen og sier hysj, blir hun jo bare mer sint....HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

hehe, må jo le litt.....det du beskriver fra i går kveld...sånn er det her endel netter. Hun er våker en eller to ganger og da vil hun opp.Peker mot døra og er klar for å komme opp. Når hun ikke får det blir hun jo sinna og da blir det et basketak, men hun gir seg til slutt.

Med andre ord: jeg skjønner hvordan du har det (om det er noen trøst..har jeg noen gode råd? nei :-( )

Jeg snakker ikke av erfaring (thank god) så jeg bare tenker litt høyt, men; hva skjer om dere bare går fra henne når dere skjønner at det bare er trass som gjør at hun "klikker"? Det blri vel noe ala å totalt overse når de får raserianfall på dagtid (funker ganske greit her i alle fall), eller tenker jeg helt galt nå?

Ingen gode råd her heller dessverre.

Vi har det ikke helt på samme måten, vi har ikke en sinna unge, men ei sutrejente. Hun sutrer utrolig mye om dagen. Kan være jeg som har vært litt for rask til å hjelpe når hun sutrer, så hun bruker det som middel til å få hjelp. Hun sutrer med engang hun ikke får til noe, når hun ikke får det hun vil ha. Hun sutrer egentlig med en gang hun vil ha noe. Før hun peker egentlig. Sutrer når hun detter (selv om det ikke gjør vondt). Sutrer når hun ikke klarer trinnene i trappa... Sutrer når bikkja står i veien for henne.... Aaarrggggg, jeg blir gal av denne sytingen. Fra i går har vi bestemt å overse henne fullstendig når hun sutrer. Skal hjelpe henne med engang sutringen er over, og forklare henne rolig at når hun griner får hun ikke hjelp. Men masse ros og kos når hun slutter... Er nok vår feil at hun holder på sånn. Har bare skjedd så plutselig. Hun er ikke sånn i bhg.

Håper dere får sinne under kontroll. Ville tipset å overse henne litt jeg også hvis det ikke er prøvd ut enda... : )

Takk for svar jenter. Vi prøvde jo alt som dere sa(gjorde det før jeg skrev innlegget). Hun kan fortsatt bli sint, og det skal hun få lov til. Men denne hylingen om natta er borte...så jeg begynner å lure på om hun hadde vondt noe sted jeg og at hun ble mer sint fordi vi ikke forstod....uff for noen dårlige foreldre... Gleder meg til de kan si hva som er galt jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...