Gå til innhold

symtomer!!!!!kan jeg hvere gravid???

Anbefalte innlegg

i natt og sent i går,følte det som jeg hadde så mye luft i magen,men kom jo ingentingen,og da har jeg hatt små knip ganske ofte,+ jeg har hatt mensmurringer,så vet ikke om tr som er på vei!!!!

+ jeg har hvert slapp og mye kvalm...men det var jeg den forrige mnd også,allså kvalm osv...hmmm spennende,kansje det sitter en spire!!!!

ikm 9 oktober!men tør ikke håpe enda!!!!siden jeg slet meg selv for å kjøpe en g-test for 2 mnd siden,og da jeg kom hjem hadde tr kommet.....blæ....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6551352-symtomerkan-jeg-hvere-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe sånn har jeg det også!men prøver ikke ha forhøye forhåpninger!!!

Mine dager synes jeg går litt fort bga jeg begynner på vekterskolen mandag den 16,så gruer meg sånn og da går dagene litt sjappere!men tregt av og til da!;-)

du er ganske ny her?:)

Krysser fingrene for deg også jeg!;-)

Greit å ha noe annet å tenke på også ja, her går det i det samme gamle..hehe..og da går dagene ganske seint ja!

Jeg er ny her ja, men selvfølgelig vært innom og tittet litt innimellom. Men føler først nå at vi virkelig er "i gang", så kommer nok til å være her endel. Virker veldig koselig her:o)

Vekterkurs ja, tøff jente du eller?Hvor lenge varer det?Synes det høres spennende ut.

Takk for kryssing av fingre, krysser det jeg har (nesten) for oss jeg også:o)

ja det er veldig spennende i vekeryrket!

Varer i 5 dager,fra 16-20 oktober!men er 10 timer per dag da,så blir lange dager det der!Og der er det sånn at vi skal kunne svare på en del spørsmål han stiller!det gruer jeg meg til!hehe eks hva er etikk osv!:)

Men anbefaler det,er morro!:)

Lærer å sette på håndjern også!hihi

koselig med nye mennesker her inne!

er ganske kjekt her inne,man kan spøre om alt!!!!

og de er veldig hyggelige!

Jeg må innom så å si hver eneste dag,blir fort avhengig!hehe

Hvor kommer du ifra?:)

Takk for kryssingen!;)

Høres veldig spennende ut ja, kan tenke meg at i et sånt yrke blir ingen dag lik...og det med håndjern er jo ikke så dumt heller..hihi:p

Merker godt at man kan bli avhengig ja, men utrolig gøy å ha noen å snakke med som er opptatt av det samme. Sambo her er veldig gira på dette med baby, men tror det innimellom kan bli for mye baby og el innimellom..hehe

Jeg bor i Stavanger, men kommer egentlig ikke herfra. Har bodd her i 3 år nå, og trives kjempegodt. Du da?

Annonse

min samboer han har hvert på pappa debatten å tittet litt,så regner med han kommer til å spøre om noe der når jeg blir gravid!:-)

Men er sant at dt kan bli litt mye el og baby planlegging!hehe

men man kommer alltid over det,ihvertfall her,for her vil vi begge ha en baby!:-)Vi er i 8pp,så håper h*n sitter snart!hehe

stavanger ja!der er det fint!

Jeg kommer fra fredrikstad,flyttet for 2år siden til sarpsborg da,ligger rett ved siden av!:)

så er ikke så langt fra der jeg bodde før!:)

Er du 25år?

jeg er 21år og samboern min er 27,så han synes han begynner å bli gammel og vil ha en liten en før han fyller 30 da!:-)

broren min ble 30nå og ha 3,eldste er 8år!hehe :-)

Jeg er 25 ja, sambo her er 23 (snart 24). Vi har vært sammen i 3 år nå (samboere hele tiden) og har veldig lyst på baby begge to. De fleste av mine venninner har fått eller er gravide, gleder oss masse til det blir vår tur:o)

Men man vet jo aldri da, kan ta 1 måned eller flere år liksom..håper jo ikke det tar sååå lang tid da:o)

Håper dere slipper å vente så lenge!;-)

Vi er i 8pp,og jeg skal til legen den 9,den dagen jeg har ikm!!!!

så skal snakke med henne om dette nå,og skal høre om hun kan hjelpe meg for å se om jeg har el osv!!!!

jeg testet for en stund siden,og fikk positive tester i hele 2 uker,så mulig jeg da har hatt en sa.....men det ser de jo ikke....hm

men håper dere slipper å være her så lenge!:)

og at vi begge kan gå til 1.trim..... :-)

vi har hvert samboere i 5år,og hvert sammen i 5år!hehe så jeg flyttet ut som 16åring!!!men fint ha ett sted for seg selv!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...