Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 han bare spytter den ut igjen :-( Prøver ta sprøyten langt bak, men han får den ut uansett :-(
akt80 & Sara Emilie Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 gir du det før du ammer han eller når han har spist og er mett?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Har prøvd begge deler!
akt80 & Sara Emilie Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 kanskje prøve d-vitaminer dråper då? skjønner egentlig godt at han spytter ut tranen hihi, jenta mi lager faktisk ikkje en sur mine en gang, tror hun er orntli matvrak hehe
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2006 Vi får prøve det! Men vil jo helst gi tran da! Første dagen lagde han ingen grimase, men disse andre dagene ser det ut som verdens undergang når jeg kommer med den :-)
Sivalur Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Her var det heller ingen grimase første gangen, faktisk smilte han da. Men siden har det blitt mer og mer grimaser... Men vi 'tvinger' i han tranen enda - han sitter på fanget til en av oss med tørkepapir under haken, så gir den andre tran med en teskje eller avent skje. Når han først åpner munnen så vi får skjeen litt langt bak så går det greit, men han har lært seg å spytte ja...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 jenta vår lagde litt grimaser i begynnelsen, men vi bare fortsatte å gi og i dag elsker hun tran, er nå 6 mnd og gaper stort når tran skje kommer og vil ha mer. så det går veldig ut på hva slags smaker ungen er vant til, jeg hadde nok prøvd litt til med tran for å se om det faller i smak etterhvert. har gitt på skje hele tiden her
Gjest_1001 Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Om han tar tåteflake så kan du ha en tut som du bare bruker til tran, ellers så er skjei mye bedre en sprøyten synes jeg ihvertfall
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2006 Har ikke prøvd med skje :-) Får prøve d da :-)
akt80 & Sara Emilie Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 eg som trodde at det var lett å gi tran til snuppa, men nei i dag spytta hun opp alt 2 ganger rett på pappaen hehe. blir nok d-vitaminer dråper her og..
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Gutten min spytta det bare ut han også, men så prøvde jeg å gi mindre om ganga fra skje. Det hjalp. Nå lager han grimaser, men ler etterpå fordi jeg ler og sier hvor flink han er. Gaper til og med når jeg kommer med flaska, selv om han ikke liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå