Julie*sin*mamma:-) Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Heisann. Jeg har termin i dag men ikke et eneste tegn til fødsel... Hmmmm Er så utrolig lei og vil bare at ting setter i gang.
bollenr3 Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 hei!!! jeg har også termin i dag, og sitter også her å venter uten et eneste tegn på fødsel.. jeg er drittlei av denne magen og er jo selvfølgelig superspent på hvordan den lille jenta i magen min ser ut;) håper snart noe skjer og at vi slipper å gå veldig langt over tiden...!! tvi tvi!
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Lykke til til deg også. Håper vi ikke må gå alt for lenge til nå....Hold meg oppdatert hvis noe er i gang med deg... :-)
bollenr3 Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 ja det må du oxo! har du foresten barn fra før?
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2006 Nei dette er mitt første barn så jeg er jo kjempe spent.. Har jo ikke peiling på hva hverken fødsel eller det å få et barn innebærer. Du da? Har du barn fra før?
bollenr3 Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 det er første gang for meg og! kjempe spent ja:) gleder meg bare!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå