Gå til innhold

Jeg fyller 27 år i dag....

Anbefalte innlegg

... og jeg synes det er et helt absurd tall!

Det er ikke så lenge siden jeg var 18 og 20 og 23 og 25. Husker 25 årsdagen min, med ny fin kjole og party og greier....

26, da er man "ung" enda, liksom, men 27... Da skal man jo liksom være voksen og ansvarlig og sånt. Samboeren er 28, jeg vet det jo, men klarer ikke å tenke på ham som spesielt "voksen" heller : )

Jaja, uansett en dag nærmere til at Astro-smurfen er beregnet å lande på jorden!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6551145-jeg-fyller-27-%C3%A5r-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med dagen!

Husk - vi alle har en alder vi egentlig er i sjel og hjerte - uansett hvor mange faktiske år du har vært på jorden ..hihi..min mor ble 54 i går men har alltid følt seg 18, søsteren min er 26 og føler seg 16, jeg er 24 og har alltid følt meg 27.. ;) morsomt det der..!

Annonse

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere :o)

følte akkurat som deg da jeg fylte 27 i sommer..... følte det liksom så annerledes enn å fylle 26 .... men hvis det er noen "trøst" har jeg blitt vant med det nå, og det gjør meg ingentig lengre ;-)

ha en super dag :o)

Gratulerer masse med dagen. 27 er ingen alder, det kommer an på hvordan man føler seg. Fyller 30 år neste år, har gruet meg litt, men nå når jeg skal ha baby føler jeg at alderen passer bedre også.

Nyt det og håper du får en kjempefin dag!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...