Gå til innhold

Svaaakt kryss, men etter lang tid (samme som sliterne)

Anbefalte innlegg

Etter år med prøving og testing og bare blendahvite graviditetstester (men gir jo aldri opp!!), samt diagnose uforklarlig barnløs, oppdaget jeg i går et svakt svakt kryss på cb'en. MEN det var riktignok etter at testen var gyldig.

Jeg tok testen som normalt i går morges. Så den var blendahvit, ble deppa og hoppet i dusjen. Jeg så da ikke mer på den.

I går kveld når jeg skulle pusse tenna, fant jeg testen igjen, og der var det er svakt kryss. Jeg vet at jeg skal se bort i fra det etter at 10 minutt er gått, og jeg har ikke store trua. Likevel, jeg blir litt nysgjerrig og må derfor spørre..

Hva tror dere? Er det vanlig å oppleve dette? Kjenner jo mensmurringer til tusan, og venter TR i dag eller i morgen.

Veldig takknemlig for svar!

Klem

Fortsetter under...

Er nok som krokkodillemor sier, at du ikke kan stole på resultatet etter så lang tid. Men hvis det er noe trøst, så tok jeg en Digital som viste gravid! Dagen etter skulle jeg bevise det for mannen min! Tok en QP som var neg!!!! Etter en tid kom alikevel en svaaaaakt strek frem! Jeg tok 2 qp til i løpet av 28 timer begge viste først neg, så svaaaaaakt pos! Så 3 dagen kjøpte jeg igjen digital som viste GRAVID!! Å nå måtte jeg til legen å få det bekreftet! Jeg er altså gravid!

Løp å kjøp en digital!

Ønsker deg masse lykke til!!!!

Ja, jeg kjøper en test i morgen, hvis det mot formodning ikke skulle ha kommet besøk til da.

Tusen takk, jenter. Det er nok bare et falsk kryss, ja. Alt tyder på det. *murre murre* :-)

Men takk for svar !!

Er riktig som de sier her. Og på CB så skjer dette ofte, at der kommer opp en falsk strek etter en stund... så test på nytt!! Håper du får en positiv test!!!!!!!!!!! Er jo spent nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...