Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Hva er best. de hadde forskjellig typer madrasser, men jeg kjøpte ikke. Synst alle var så myke. Er disse madrassene egentlig gode?
Elias og Kristians mamma Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 jeg regner med at du mener madrass til barnet? vi kjøpte sprinkelseng med fjærmadrass da gutten vår var liten, den er ikke spesielt myk og virker ganske god. nå som han har begynt med større seng, kjøpte vi vokseseng med madrass på ikea og det er en skummadrass som er mykere/tynnere. måtte ha den madrassen til den sengen. barna er ikke spesielt tunge så de kan fint ligge på myk madrass. så tenkte jeg at det var litt kjipt å ha dyr madrass nå som han slutter med bleie og sikkert kommer til å ha uhell i senga, da kan vi alltids ordne en ny skummadrass så kan han få en "finere" madrass når han blir eldre igjen...
rødhette* Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Vi kjøpte en helt ordinær fjærmadrass, vi. Den kosta 300-400 kr, og kjentes akkurat passe hard/myk ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå