Gå til innhold

hvem av disse bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Quinny 3XL comfort eller teutonia Y2K?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig å seie kva for ei vogn du bør velge...

Vi har Quinny'en og er veldig fornøgd, men har ingen erfaring med Teutoniaen, så eg har ikkje noko å samanlikne med.

Skrevet

Vi har Quinny - er veldig fornøyd - men har ikke prøvd Teutonia.

Skrevet

Tenk også vekt...skal du løfte den ut og inn av bil..bæres opp til venner for å dra den ut på en varanda for å tilrettelegge for soving. Jeg er ganske opptatt av vekt, og hvordan jeg slår vogna sammen fortiden. Så jeg er ikke fornøyd med Quinnyen vår med tanke på disse kriteriene. Men kommer til å savne hjulbremsen blant annet på Quinnyen om jeg bytter den ut. Den er også veldig lett å manøvrere rundt med det svingbare hjulet, som også mange andre vogner også har fått nå. Sikkert mye annet positivt som kan sies om vogna også men kommer ikke på det nå. Har du sjekket ut Danielsbok.com, der er det skrevet masse masse om forskjellige vogner. Mamman til Daniel er utstyrsekspert på Gullsmokken, og kan masse. Lykke til i valget, og håper du blir fornøyd!

Skrevet

Jeg har hørt at om barnet sitter fremovervendt i Quinny-vogna, har den lett for å tippe bakover om ungen er urolig når ryggen er felt bakover... Nå er jeg litt sånn anti-Quinny, da... :-) Har ennå ikke funnet noe ved de vognene som er "wow"... Men det er meg... Dra til butikken og prøv begge vognene, og se hvem du synes virker best!

Lykke til med vognvalget! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...