Gå til innhold

9nah!!!

Anbefalte innlegg

Jeg lager en ny tråd jeg...ble så laaaaang den forrige. Jeg er fra helgeland, men bor like sør for Trondheim. Godt å finne noen som er jenvgammel med meg OG prøver for første gang! Ja det er en spennende tid dette, alle sier jo at vi må prøve å ikke fokusere så mye på dette, men hvor enkelt er det??!! Med testing og planlegging av EL og skravling inne på bim ikke minst!! Blir jo automatisk at ihvertfall jeg tenker på det hele tiden. Har du brukt piller lenge? Jeg har brukt i 9 år faktisk!! Huff, skremmende...men vi får satse på at det ikke har noen innvirkning. Er du inne på chatten av og til? Mener å huske at jeg har sett navnet ditt der også. =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6550768-9nah/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

God ide med ny tråd!

Enig at det er klin umulig å ikke bli ivrig på det her. Samboern min er sånn som ikke vil snakke om det før det skjer. han sier han er redd for å nettopp bli overivrig og at det kanskje da vil ta lenger tid og at han ikke vil vi skal bli skuffet osv.Men jeg er av den naturen at jeg MÅ prate om dette, for jeg synes det er så spennende denne perioden før også.. Derfor er det så bra med denne siden her, for vi har blitt enige om å ikke fortelle dette til noen. Det er jeg faktisk veldig glad for, for som jeg skrev har alle venninne mine (er vel omtrent den siste av venninnene mine som er i et parforhold som forsøker å få barn..) blitt så raskt gravide. derfor er det digg at de ikke vet om oss og prøvingen i tilfelle dette vil ta tid. ikke at jeg tror de ville kost seg- for all del- men det er litt koselig å ha dette for oss selv og liksom; at bare jeg og samboer vet:-)

Uansett.. jeg har vel brukt Diane sammenhengende i ca 4 år tenker jeg. før det gikk jeg på jasmin. har vel hatt et opphold imellom der. men totalt tipper jeg jeg har gått på p-piller i ca 6 år. har heldigvis lest om veldig mange som har blitt regelmessige med en gang. men så har man jo også en del som sier de sliter med ulike sykluslengder etter pilleslutt, men det kan jo hende det skyldes annet enn p-piller forsåvidt og.

Jeg har ikke vært på chatten før. er det sånn 'msn'-greier? jeg har msn, men har ikke vært på skavlesiden her. skal kikke innom.

Jobber du?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6550768-9nah/#findComment-6550940
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...