Gå til innhold

Kjære dere alle snille spådamer!!! HJEEEEEELP!!!

Anbefalte innlegg

Holder på å bli sprø, jeg?!

For å gjøre en lang historie kort...

Er 3 uker på overtid m mens. Bor på et lite tettsted=om jeg går på butikk og kjøper gr.test, er ryktet ute på null komma nix, altså uaktuelt...

HAdde en test liggende hjemme, men denne VIRKET IKKE!!!! Skjønner ingenting, men den bare sviktet?

Hadde så 2 el-tester. Vet at slike KAN slå ut positivt ved graviditet. Disse viser begge svakt positivt.. (Men har IKKE el nå, det bare VET jeg...!!!!) Får en slags følelse av å være svanger, her..men kjenner egentlig ingen sikre "tegn"..

Tror mensen kan være sein pga at jeg fremdeles ammer..

Hva skal jeg tro nå da??

Kan dere ense noe dere da? Intuisjonen min mener ja her altså, men tror kanskje jeg blir lurt siden ingen fysiske tegn melder seg..

f.050975

Skal definitivt bestille tester på nett idag, ja....!!

Aaaargh! Bare MÅ vite snart!!

Fortsetter under...

Hei vennen:-)

Tror jeg sa det til deg sist også at det lå mye fruktbarhet rundt deg nå , men jeg får absolutt opp graviditet hos deg nå jeg.

Har også hørt at man ikke kjenner så mange sympt. når man ammer pga de hormonene som da er inne i bildet og puppene blir gjerne ikke ømme og slikt.

Fikk opp Empress i kortene som er det store kortet for fruktbarhet og unnfangelse.

Vet jo selvfølgelig at det kan bli kluss med mensen når en ammer, men jeg får likevel følelsen av at noe er på gang:-)

Håper du får testet snart - jeg venter i spenning og krysser fingrene for deg.

Stoooor klem fra

Hallo vennen.KLART eg vil sjå på deg.Har vore vekke på tur idag,men no skal eg sjå kva eg får opp.Hm...fekk igrunnen ikkje graviditet opp no altså..Men du,bruker du noko form for prevensjon.Kan være amminga.Du,har du hatt fleire menstruasjoner etter du fekk den lille?Eller kan det være at det må stabilisere seg gjerne?Får opp mens i løpet av oktober.Men definitivt graviditet i løpet av 2007,Først på ny året.Gjerne februar.Om du vil....kva får du opp idag ang graviditet på meg?(04.05.68)

Heia nattinatt

Tja, er bare såå usikker selv, jeg! Føler ingensteder at jeg er gravid (du vet jo selv åssen det er når "en bare vet at d er noe på gang"!) Minsten er 16 mnd, har hatt minst fem sånn noenlunde regelmessige menstruasjoner etter denne kom tilbake i mai... Men 3 uker på overtid?! Den er drøy, ammer jo bare bittelitt...

Har forresten et heeeelt avslappet forhold til dette med en ev graviditet. Blir bare glad om d er en realitet, men blir ikke skuffet om det ikke er noe på gang heller. Har jo ikke prøvd bevisst på det, da;0)

Men har bestillt tester idag, håper de kommer raskt!!

Hos deg er det sånn skikkelige mixede bilder, altså!! Får på en måte opp baby, men samtidig er det en slags linje/grense som ser ut til å symbolisere stopp i barneflokken. Denne er plassert sånn bak dere og barna, på en måte... rare greier! Blir ikke helt klok på dette, og vet rett og slett ikke hvordan jeg skal tolke det. Men som sagt, jeg får ihvertfall et bilde av en liten baby sammen med deg..

Annonse

Ja eg fekk jo først opp graviditet på deg sist,men ikkje idag.Men likevel er det ikkje så lenge til ny året sånn sett,og eg fekk veldig greitt inn graviditet på deg.Så så lenge til blir det ikkje uansett.Eg hoppa over mens ein periode eine gongen eg amma.Men blir spennende å sjå no då.Ja me er vel veldig usikre på om me skal ha fleire små.Samtidig er det litt rart og når det snart er for seint og.He he.Kanskje eg blir besta om ikkje altfor mange år,at det er det.Kimby spådde om 5-6 år at eg vart besta..Til ein liten gut.Sat og koste meg med den lille.Men blir spennende å sjå.Og det blir spennende å få vite kva resultat du får.Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...