Gå til innhold

jippi! Emblamamma er våken!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I'm back snuppi :o) klarte ikke holde meg lenger...hehe! Når tr dro ble humøret lettere! Og dessuten har jeg savnet alle her inne så masse!

Jeg koser meg masse med ferie! Gullet er levert i bhg'n, har litt ting jeg må gjøre her hjemme som hadde vært vanskelig å få gjort dersom hun hadde vært hjemme. Dessuten trenger jeg litt fri nå som hun endelig er frisk igjen, hun har jo vært sjuk nesten konstant etter hun begynte i bhg'n!

Hvordan er det med deg da vennen? Og spiren? ;o)

Klar til lørdag eller? Da kan vi sjekke ut det nye senteret som åpnet i sommer :o) Shoppe shoppe!!!!! Jiiiipppppiiiii!Når skal vi møtes?

Skjønner jeg godt, man får litt abstinenser av å være for lenge borte!

Uff, ja det er vel en innkjørings fase tenker jeg? Skal vel få alt med en gang slik at hu blir herdet hehe!

Hæ?? Har det åpnet nytt senter ? Hvor???

Er klar jeg... Får kanskje ta bilen til Gubben? Men er ikke sikkert jeg tør? SEEEEEEEEEEEEEEENKET bil er ikke lurt å kjøre for meg! Dess er den så blod harry at du sikker ville mobbet meg for resten av livet!

Senteret er midt i gågata :o) Tror de har forbedret og bygget på det gamle....hvis jeg husker rett! Ta bilen til gubben, bilen er sikkert stilig da! Jeg er jo litt harry, så det skal du ikke tenke på ;o) Men litt erting skal du ikke se bort i fra....neida!! Jeg er klar som et egg, eller klar for et egg ....hehe! Litt humor i all prøvingen skader ikke!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...