Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Holder på å bli sprø, jeg?! For å gjøre en lang historie kort... Er 3 uker på overtid m mens. Bor på et lite tettsted=om jeg går på butikk og kjøper gr.test, er ryktet ute på null komma nix, altså uaktuelt... HAdde en test liggende hjemme, men denne VIRKET IKKE!!!! Skjønner ingenting, men den bare sviktet? Hadde så 2 el-tester. Disse viser begge svakt positivt.. (Men har IKKE el nå, det bare VET jeg...!!!!) Får en slags følelse av å være svanger, her..men kjenner egentlig ingen sikre "tegn".. Tror mensen kan være sein pga at jeg fremdeles ammer.. Hva ville du trodd? Skal definitivt bestille tester på nett idag, ja....!! Aaaargh! Bare MÅ vite snart!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 OJ!!! Kanskje du er gravid??? Hva med å bestille tester fra billig-test.no ??? får det rett hjem i postkassen og ingen som vet noe=o) Krysse for deg=o) Klem
melkekua™ Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Eltestene kan av og til vise svakt pos. fordi det hormonet svinger litt...det er når den er sterkere eller like sterk som kontrollstreken at du er gravid, men for alt jeg vet så kan du også være gravid, men at du danner hcg seint! Lykke til i alle fall med testing, håper det sitter en spire for deg ) Mensen kan være sein pga amming, så der har du rett. Hvor lange sykluser pleier du å ha? Og når fikk du mensen igjen etter fødsel?
attpåklatt!! Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Du er nok gjerne gravid.. har forstått her inne at disse el testene skal kunne slå ut pos på graviditet også.. Så et lite gratulerer kanskje??
Ninna Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Hei Chanelle2! Vanskelig å si, hvis det var en test fra før du ble gravid sist, var den sikkert for gammel. Vet ikke helt hva jeg skal skrive til deg, men kan anbefale å bestille tester fra Billige-Tester.no, der kjøper jeg mine ihvertfall. Lykke til!! Klem fra
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2006 Fikk mensen tilbake for 4 mnd sider, da minsten var året.. Har som regel litt lange sykluser men ALDRI tidligere mer enn EN uke på overtid?? Og den graviditetstesten var ikke gammel, den bare sviktet? Må ha vært en feilprod...kom hverken sånn "ferdig" strek eller noe...Snakker om uflaks!?
melkekua™ Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Bestill fra nettet fort som svint ;o) Så spennende da!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2006 Og DER var tester bestillt på billige-tester.no!! Håper de kommer i posten i morgen. Klarer ikke vente så mye lengre;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå