-CSF- Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Datter på 6 måneder er kjempe tett, hun har det skikkelig tungt... Jeg har prøvd med saltvanns nesedråper, men det blir ikke noe bedre. Jeg får ingenting ut med nese sugeren, det ligger så langt bak... Hvordan er det med Rhinox, kan jeg prøve det ? Syns jeg har hørt noe om at det ikke er så bra for bebiser, men jeg kan ta feil... Noen som vet ???
*ale* Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 http://www.felleskatalogen.no/ Gå inn der og søk på rhinox så ser du. Må visst ha den mildeste typen, 0.1 mg/ml.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 det finnes Rhinox for babyer ja.. brukes etter anbefalt dosering og med måte er det nok ikke farlig.....
SuperMusa Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Ammer du fremdeles? Har nemmelig hørt at mm skal hjelpe. Har ikke prøvd det selv da, men det er vel et forsøk verdt??
-CSF- Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2006 Hei dere !!! Med Rhinox ble det faktisk litt bedre... Men mm er det fryktelig dårlig med her i gården ja... =) Takk for svar !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå