Gå til innhold

Hjelp meg med denne jenter!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å teste ut dette gml.kjerringråd om ring i trå/hårstrå over magen....pendler =gutt, sirkel=jente. Dere som vet hva dere får...prøv å se om stemmer og gi en tilbakemld.:) :) :) Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring-testen var det eneste kjerringrådet som stemte på meg...pendlet som bare det:)

Alle de andre testene viste at jeg med 70-90% sikkerhet at jeg ventet jente

Men i min mage,ligger lille Alexander:)

Skrevet

Sånne ting pleier jeg vanligvis å tro på, men da jeg tok den så viste den jente i magen min 3 ganger faktisk! Men to ultralyder viser gutt i magen! :o) Jeg forstår ikke helt, men noen sier at pendling betyr gutt og sirkling jente, mens andre plasser betyr sirkling gutt og pendling jente...!

Skrevet

Min jordmor sist svangerskap hadde tro på denne og den pendlet hver gang jeg prøvde-jeg fikk gutt! Denne gang går den bare i sirkel..så jeg vet ikke jeg?

Skrevet

En jordmor som reklamerer for ringtesten...unnskyld meg...

Ringen snurrer eller pendler ettersom hvor mye kraft du bruker, hvordan du beveger hånden (umulig å holde dem heeelt stille) osv. Det har SELVFØLGELIG ingenting å gjøre med om det som er inni magen har utover- eller innovertiss!

Eller mangler jeg bare humor?

Skrevet

jeg brukte dette kjerringrådet før jeg dro på ultralyd...det stemte denn gangen like mye som det gjrde med førstemann...jeg fikk jente den gangen og venter gutt denne gangen...jeg tror på det...:0)

Skrevet

Om det var meg du siktet til så skal jeg spørre deg,har ikke folk lov å tro på det de vil? Er ikke dette et kjerringråd?Har ikke folk snakket om ringtesten i mange år? Er det ikke grunn til at mange er opptatt av dette eller? OG min jordmor snakket jeg med om dette med hjerterytme og ringtest-hun hadde TRO PÅ ringtesten-INGEN reklame!

Skrevet

På UL sa de at det så ut som en gutt. Men jeg får bare sirkel når jeg pendler over magen! hihi, blir spennende å se hva som stemmer best da!

Skrevet

Hehehe. må kaste meg inn på den ikke troende :lol

Knytt/bind hårsstrådet el hyssing(ol hva dere bruker)

til noe "dødt" (en ting) og ringen vil ikke bevege seg i det heletatt..

Pga det er vibrasjonen ifra dere som for ringen til å bevege seg + 50% sjangs for å få rett..... lol

NÆ SEEEEEE en UFO. hehehehehe. + jeg vet om ei dame som kan trylle....

jammen sa jeg smør..

Næ folk skal få tro på hva de vil, men er det ikke litt hmmm vel rart at vi mennesker som skal være så smarte ikke greier å holde oss til vitenskap men må ty til andre ting :-) Næ som sakt at ringen beveger seg har en veldig naturlig forklaring

Sikkert jeg nettopp har plantet en bombe her som snart går av..

Skrevet

Takk for svar jenter ,selv om dette ikke hjalp meg så mye (å få vite hva dere fant ut) :/ Dette ble jo mer enn krangel/diskusjon. Jeg ville ikke høre hva dere trodde på,men hva dere fant ut :) Synes dette er litt atig jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...