~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 5. oktober 2006 #26 Skrevet 5. oktober 2006 Har termin med nummer to tre dager før nummer èn blir tre år. Ektemannen min har ein gutt på sju år fra eit forhold før. Eg var sjukemeldt for ekstrem kvalme gjennom heile første svangerskap, og fram til no i andre svangerskap, men pokker heller; eg vil ha enda en. Vi går for tre pluss eit særkullsbarn. Hadde eg vunnet 20 millionar i lotto så skulle eg fått fem!
MM med spire Skrevet 5. oktober 2006 #27 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg venter nr 1 så jeg har litt jobb igjen. Vil vel ha 2 barn tror jeg... Kansje 2 tette og en attpåkladd
anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 5. oktober 2006 #28 Skrevet 5. oktober 2006 jeg har en på tre og en på ett år, og venter nr to i mars. Men da regner jeg med at det er nok. Vi får se.
jalli Skrevet 5. oktober 2006 #29 Skrevet 5. oktober 2006 Har en på 6år og venter nr 2.Så tenker det holder med det:)
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #30 Skrevet 5. oktober 2006 Da \har iallefall jeg gjort mitt... hehhehehehee venter nr 4 vi ;o))))
Stirra ner 32+5 Skrevet 5. oktober 2006 #31 Skrevet 5. oktober 2006 Vi har venter nå nummer to, som kommer til verden like etter storesøster tre års dag :0) Er egentlig planen å få en eller to til etterhvert, vi får se hvor langt vi kommer og hvor mye vi orker! He he. Vi er ikke så god på å planlegge graviditet, så det kommer nok flere ja... Er ihvertfall planen å ha flere enn to. Har en økonommann som også mener at vi må "gjøre plikten vår" ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå