Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Gjennomsnittet i Norge er visst på 1,8 barn, husker jeg riktig. For å holde folketallet oppe må vi få flere.. Jeg venter nr 3 -så jeg har gjort "plikta" mi.. Hva med dere?
2_TETTE Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg venter nr.2 og tror kanskje det blir stopp der fordi det blir 18 mnd mellom de og da må vi nok stop. Blir iallefall ikke mer enn tre,siden jeg må ha keisersnitt.
Faylinn Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har lyst på tre, men nå tok det så lang tid å bli gravid med nr 1 at jeg vet ikke om jeg rekker det. Blir 32 år like etter jeg føder. Håper nestemann kommer lettere da. Vi har uansett vurdert å adoptere nr 3 siden det er så mange barn i verden... tiden får vise. Kanskje alle som kan bør få et barn ekstra per single, barnløse venninne? :-)
ina:) Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Har en gutt på 2 år og 3mnd, venter nr 2, ei tulle første januar og så har sambo en gutt på 15 1/2 som bor hos oss, så jeg tror ialle fall at mannen min syntes det holder nå)) men jeg vet ikke..... kanskje en til om noen år....Vi får se hvordan det går, disse gullungene skal jo følges opp også:=)
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Vi er 3 søsken, så jeg vil gjerne ha 2-3 barn :-)
mammantil2+1 Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Vi har ei jente på 1 år og venter nr 2 i februar. Jeg går allerede og tenker på at jeg tror jeg faktisk vil ha en nr 3, selvom jeg på forhånd hadde sagt at 2 barn var nok for meg:-) Vi får se, hehe..
DK+2 Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Æ vente nr. 1, men kunne godt tenkt mæ en tell ættekvært =)
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Maks to her :-) Har faktisk lyst på en til med ikke så mange årene mellom. Slik at de får noe glede av hverandre. Men klarer vi å planlegge litt er det fint om første kan gå og prate før neste :-) Da klarer første "seg litt mer selv" i starten. Men men.. denne kom jo med et uventa brak, så man vet jo aldri :-)
Snurrepippen Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Har alltid sagt at det får holde med to. Mannen min ønsker seg tre, og har hele tiden ertet meg med at hvis vi får en gutt andre gang, så blir det nok tre - fordi jeg kunne tenke meg ei lita snuppe på slutten.. Gutteplutt på vei her nå ser det ut til! ;-)
En liten mamma Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Vi venter nummer 1 nå, og forestiller oss å få en eller to til ganske kjapt. Vi har begge lyst på tre barn, men vi er enige om å ta ett om gangen og se hvordan det går!
Tommage♀♂ Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg venter nr. 2, og sier meg foreløpig fornøyd med det. Meeen ser ikke bort i fra at det kommer en 3. mann om noen år, hvis jeg får sambo med på notene!
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Venter nr 2 nå, men sambo har ei fra før i tillegg, så det blir vel med det. Hans kolleger påstår riktignok at jeg ikke er "ferdig", da, men de skal jo følges opp også...
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 Sambuar seier 2, eg veit ikkje, men max. 3. Får sjå etter nr. 2 kjem i februar:) Greier ikkje ta stilling til det før eg har 2.
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 4. oktober 2006 #14 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg venter nr 4. Og det er sistemann. :-) Da må jeg jo ha gjort mitt for å bringe slekta videre. 3 gutter blir det tilsammen også, så blir ikke familienavnet borte... :-)
Bellen Skrevet 4. oktober 2006 #15 Skrevet 4. oktober 2006 Kvelden vi traff hverandre sa mannen min to og jeg høynet til tre:) Er godt på vei med nummer en nå, så vi får jo se hvordan dette går før vi tar noen endelig avgjørelse
RompeRock Skrevet 4. oktober 2006 #16 Skrevet 4. oktober 2006 Dersom vi kan få et til, satser vi på to Vil gjerne ha noen år (3-4) mellom hver graviditet, og ettersom jeg er 30 når nurket her kommer, tenker jeg det holder med to for vårt vedkommende.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #17 Skrevet 4. oktober 2006 Venter førstemann nå, men har planer om minst to, kanskje tre.. Samboer sier to og jeg sier kanskje tre..
plutseligbolle Skrevet 4. oktober 2006 #18 Skrevet 4. oktober 2006 Tja, hadde vært fint om knerten slapp å være alene i verden. Jeg har selv tre søsken og det er fint. Men jeg er allerede 34 år når den blir født så det spørs hvor mange det går an å få til å produsere. Som noen nevnte så er jo adopsjon/ fosterbarn en god idé, det fins så mange barn som ikke har noen. Hadde vært fint med tre, men da må jeg vel nesten få tvillinger?
mayaya Skrevet 4. oktober 2006 #19 Skrevet 4. oktober 2006 Nei, si det.. Vi satser på en av gangen, iallefall :-) Ellers, kommer vel de som kommer!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. oktober 2006 #20 Skrevet 4. oktober 2006 Når jeg var liten sa jeg at jeg skulle ha 20 barn... Samboer og jeg har regnet litt på det, og det krever jo at jeg går gravid...ja, i 20 år, omtrent sammenhengende etter denne som kommer i januar... Så jeg tror vi dropper det... Blir vel ikke mer enn to tenker jeg, MAKS to...
Yo&La+spire Skrevet 4. oktober 2006 #21 Skrevet 4. oktober 2006 Eg vil ha 5, eg:) Men 1-2 adopterte....har lyst å adoptere tvillinger visst det er mulig å velge....Er gravid med min første nå, og er bare 20, så eg har god tid enda:)
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #22 Skrevet 4. oktober 2006 Ser ut som om flesteparten holder en knapp på 2 stk. Jeg hadde jo innfunnet meg med de 2 jeg har jeg også, men så møtte jeg HAN i slutten av tjue-årene.. Vi har vært sammen i snart 5 år nå, og han ønsker seg 2!! Mor til 4 virker uvirkelig for meg, så jeg får se om han ikke synes det er bra med den ene jeg går med nå..
Villemo3 Skrevet 4. oktober 2006 #23 Skrevet 4. oktober 2006 Vi har alltid vært enige om at vi vil ha 3. Jenta vår er ett og et halvt år og får en bror i februar. Har allerede begynt å planlegge nr. 3 til året etter der igjen hehe, men får se hvor travelt det blir:) 3 skal vi uansett ha!
kfitjar Skrevet 4. oktober 2006 #24 Skrevet 4. oktober 2006 Vi skal ha nr 4 i April. Vi har tre livlige gutter fra før, men gjør et siste forsøk på jenta. Jeg har absolutt INGEN planer om å få fler etter denne. Tenker heller på sterilisering da.
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #25 Skrevet 5. oktober 2006 jeg har to fra tidligere forhold. Jentene mine er nå 11 og 7 år, og når er jente nr 3 på vei med min drømmemann som jeg gifter meg med neste sommer. Vi skal ha to barn. Så jeg ryker på en omgang til.. Sukk.. Jeg er eldst av fire søstre selv, og anbefaler ALLE flere barn. Vi er fire stykker som er masse sammen, og venninner på godt og vondt... Vi opplever nok sterkere bånd en "vanlige" venninner, fordi vi kjenner virkelig hverandre ut og inn.. jeg er syv år eldre enn de to yngste, og i mellom er det ei som er tre år yngre enn meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå