Gå til innhold

"en liiten til" -er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det er lenge siden jeg har sett deg her inne! Lurer på hvordan det går med deg. Du skulle jo på en ny time hos jordmor også?

Har du meldt deg på Bim-treff 12 okt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jo,jeg lever jeg.holder på å lage middag jeg nå,kylling i sursøt saus.kommer heller innpå i 1800 tiden,middagen er ferdig,og jeg er sulten.vært på nattvakt i man+tirs.Snakkes..:o)

Skrevet

Hei igjen!! :) -godt å se at du lever!! :)

Det blir jo så en speider etter "kjente" her inne.. så har det vært stille fra deg en stund?

Jeg har fått inntrykk av at du ikke er den som stikker nesa di frem hvor det enn måtte være..:)

Alt vel? Har du tenkt deg på treff? Det har vært mye frem å tilbake ang dette treffet egentlig.. hva mener du?

Skrevet

Hei,nei har lyst å dra på bim-treffet,men blir ikke tapas på meg da.Får se..men da må du komme,ellers blir jeg ikke med he-he.ellers prøvde jeg å ringe jordmor,men der var alt opptatt,så får bare vente på ultralyden da,men tror jeg begynner å kjenne litt bevegelse.Enn du,kjenner du noe? Du har litt rett i det,stikker meg ikke fram overalt,men må da heller ikke følge med på alt folk gjør eller sier ;O)

Skrevet

Jeg kommer på treffet denne gang.. (jeg lovte jo det..:) )

Er ikke sikker på Tapas da, men det tar jeg når jeg kommer. Har antagelig allerede spist middag med familien, og da frister det heller med en is..:)

Jo jeg kjenner ett og annet av og til i magen. Synes ikke det har vært så tydelig den siste uka, men det håper jeg skal rette seg etterhvert. Samboeren mener han tydelig kjenner "kanten" på livmora når han klemmer på magen. Det er mer enn jeg kjenner.. c",)

Men magen er stor når dagen passerer tolv.. Er du stor du også?

(vanskelig å definere stor når du ikke har noe å sammenligne med da men....)

Skrevet

Kan kjenne kanten på livmoren ja,litt under navlen.magen blir fort større utover dagen.Grugleder meg til ultralyden,håper alt er bra.Spent på kjønnet ja,tenker litt på navn da...Skulle vi innom KBS senteret før treffet eller ?

Skrevet

Jo, det var jo det vi snakket om. Krølle79 sa jo også at hun gjerne kunne tenke seg det? Vi kan jo høre med henne når det nærmer seg.

Jeg var inne på Bim-treff nå.. der var det lagt inn flere tråder for påmelding. Avventer å melde meg på til endelig liste foreligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...