Gå til innhold

Twilight Zone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jenter :) Nok en dag, nye muligheter, strålende humør! Idag er det helg, jeg reiser hjem til mann og barn etter jobb idag, og skal faktisk ikke på'n igjen før på ONSDAG neste uke! Woho :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ikke minst gode nyheter fra trygdekontoret, ser jeg på gårsdagens tråd?

Høres ut som det er en bra dag i Tr.heim - slikt liker vi.

Skrevet

Hørtes helt strålende ut! Her er det jammen meg 6-dagers arbeidsuke.... Godt det bare er 3-hver lørdag, men helga er jo "ødelagt" uansett. Sender mann og barn til ditt rike på Fosenhalvøya i helga, Ka-Ping, så jeg får kanskje sove lenge på søndag. Det er luksus det. Ellers skal jeg ha høstferie, så det er bare arbeid mandag og tirsdag neste uke....!:)

Skrevet

Høstferie - det hørtes digg ut, det! Jeg skal jobbe for oss alle sammen i dagene framover, jeg - har bestilt mamma oppover som barnevakt i helga så jeg kan jobbe fra morgen til kveld da også. Huffamei! Men så blir det mye fri, da, når denne rapporten er i boks blir det litt slæpp-åff mens vi venter på trykking, så er det en jobbtur til Sibir (!) i slutten av måneden og så skal jeg bare svampe rundt og bli større og større fram til jul og permisjon. Høres ikke det ut som en plan?

Skrevet

Hørtes greit ut det også!

Her er bhg stengt torsdag og fredag neste uke så jeg var pent nødt til å bruke et par feriedager, gitt.

Sibir var da et spennende reisemål for jobbtur.... Svamp i vei, og ha en fin dag!:-)

Skrevet

Titter en kjapp tur innom og sier hei! :)

Skrevet

liten2: Fosen er flott, ikke sant :) Men enda flottere er det når mamma får tid til å hente seg inn litt. Barnehagen til lilletrollet har heldigvis bare stengt på fredag, så jeg slipper unna med å ta en dag fri.

Sponge: sibir ja! hehehe... uansett - tror det er godt både for deg og minisvampen at det blir litt roligere framover.

Vims: takk for i går, kjære :) Ser allerede fram til vårt neste rendez-vous!

Skrevet

Her er ikke barnehagen stengt i høstferien i det hele tatt etter hva jeg kan se på skoleruta - må kanskje dobbeltsjekke?

Noen som har noen gode forslag til middag? Har noe kjøttdeig jeg skulle brukt, og har ikke lyst på verken pasta bolognaise eller lasagna i dag...

Skrevet

Fylt paprika?

Taco?

Fajitas?

Kjøttboller?

Skrevet

Fylt paprika og kjøttboller hørtes begge interessante ut, mmm... *Tenke videre*

Skrevet

Et annet tips er fylte squash:

Del squash på langs (mengde må du nesten beregne selv). Skrap ut innmaten med skje. Ikke for mye, da mister squashen "bæreevnen", og ikke for lite, da har du ikke plass til fyll... stek kjøttdeig med godt krydder, finhakk løk, paprika og sopp og bland med kjøttdeigen (bestem selv om du vil steke grønsakene eller ikke). Legg fyllet i squashen, strø ost på toppen (gjerne jarlsberg eller annen smakfull ost) og gratiner i ovnen. Smaker supergodt med pasta til :)

Skrevet

Da har jeg lagt inn et par nye magebilder på albumet mitt. Herregud jeg er svær... hehehe :)

Skrevet

Jeg vil også være med i twilight zone, kjeder meg litt på jobb nå... har et kjempebra tips til kjøttdeigmiddag: lag potetstapp som du blander med kjøttdeigen (og gjerne litt løk, spinal ol). Legg over tomater og ost og gratiner i ovnen. Kjempegodt!

Skrevet

Hei bobby, velkommen i klubben :) Middagsforslaget ditt hørtes veldig godt ut! Kanskje jeg skal prøve ikveld? overraske gubben litt med noe ANNET enn taco/quesedillas/fajitas/tortillas/burritos? mmmmm.... nå ble jeg sulten gitt!

Skrevet

Hørtes godt ut, ja! Fin termindato,, da Bobby... Førstemann!

Skrevet

Tror det blir Bobby som vinner, for da slipper jeg å handle i det hele tatt! Takk for hjelpen, personalmøtet neste...

Skrevet

ka-ping: takk selv for i går! :) koselig, og det var god mat!

I dag får jeg gjort nada, har tusen ting jeg _burde_ gjort,men jeg får ikke gjort en døyt :/ Sitter bare og gjesper, er slapp og daff, og har kun lyst å sove! velvel, får prøve med litt mer kaffi! :)

Skrevet

fikk god beskrivelse av bekkesmerter på det spørsmålet mitt her på 2.tri idag: Det kjennes ut som om noen har demontert beina fra hoftene i løpet av nattens mulm og mørke, og så satt dem på feil igjen etter seg..... hehe :)

Skrevet

Satser på at det blir i januar, jeg... er vel en av de få som faktisk har lyst å gå over tiden :-) Litt kjedelig for baby å ha bursdag i romjulen, eller i verste fall på julaften!

Skrevet

Akkurat det med bursdag er jeg faktisk litt uenig i. Mannen min har bursdag midt i fellesferien, og som barn var det aldri noen hjemme når han skulle ha bursdagsselskap. Uten gjester - ingen moro... venninna til lillesøs har bursdag 23. desember, og har alltid feriet rundt 20., med masse venner.

Skrevet

Ja, det er kanskje sant. Håper det :-) Ikke at det betyr veldig mye, babyen kommer når den kommer uansett. Men jeg tenker at det kanskje er bedre å være elst enn yngst i klassen og sånn. De er jo så små når de begynner på skolen, og et år betyr mye da. Spesielt gutter kan jo være litt seine i utviklingen (det blir en gutt...). Menmen, går sikkert bra uansett. Kjenner jo flere som er født i desember som har klart seg utmerket, så det har sikkert ikke så stor betydning.

Skrevet

Ungen kommer når den kommer. Mange som har prøvd seg med at jeg må knipe igjen til nyåret, men det er lite aktuelt! Har store ambisjoner om å få ut ungen før jul, så jeg er hjemme til mammas Ribbe!:-)

Har menstermin 15.desember, så spriket på UL-termin og egen er jo ganske stort. Førstemann kom før UL-termin han også, så... I vår familie kryr det av desemberbarn, er bare å passe på at ungene får 1 gave til bursdag og 1 til jul, at det ikke blir slått sammen til 1 pakke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...