stormage :-) Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har gått opp ni kg, han har gått opp ti! Begge klør vi på magen, og står opp tre til fire ganger om natta for å tisse...He he...Godt han var ganske tynn før, for føde skal han jo ikke!!
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 hi hi- sånn er det her også, bare at vi har gått opp litt mer enn dere da ;-)
Snupidupi Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Kor arti... sambo har nok ikke lagt på sæ så mye da, men litt e det vel kommen... Min sambo e å oppe kvær natt før å tiss...
AMINE Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Her er det kun jeg som har disse gravidsymptomene ja.. Min mann har gått ned i vekt, sover godt om natten, og er frisk og rask... Han kunne gjerne ha fått kjent det litt på kroppen hvordan det er han også syns jeg:-)
ayme Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Her går jeg opp og han ned... Har plutselig fått det for seg at han må begynne å trimme litt igjen. Hver kveld er han på joggetur, mens jeg sitter på ræva og spiser etter eller annet... Litt av et radarpar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå