Gå til innhold

Er det virkelig min tur denne gangen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testa svakt positivt på en QR i går ettermiddag og et kryss i dag morges på QB!!!!Jeg kan ikke tro at det vikelig er min tur....Sist pp testa jeg positivt,deretter negativt på CB digital.Det var psykisk tøft å først tro en er gravid etter 20 pp,så for å få meldingen at en ikke er det allikevel....At jeg skulle bli gravid måneden etterpå er helt utroligc",)

Jeg er nesten redd for å slippe jubelen løs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrik avfull hals: JEG ER GRAVID!!!! Det har du full mulighet til:-) Lykke til med spiren, og gratulerer så utrolig mye. Har du ventet i 21 pp er det absolutt din tur:-)

Skrevet

Så hærlig å høre:-) Gratulerer så mye,du må kose deg kjempemasse inne på 1.tri! :-) Kanskje du har vært gravid siden forrige pp,bare at kroppen din ikke har skjønt det enda:-) Blir gøy å se åssen termindato du får da,siden du kanskje kan være kommet 4 uker lengre enn du tror!

Skrevet

Så koselig! Gratulerer så mye med din lille spire! :o)

Ønsker deg lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Det var kjekt å begynne dagen med at en som har ventet leeeenge har klart å få seg en spire...!

GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!!!!

Skrevet

GRATULERER Plingelise . Dete var en virkelig gledelig nyhet og du som har prøvd så lenge da. Gurimalla så utrolig bra at dere klarte det nå. Dette har du virkelig fortjent. Kos deg masse nå med spiren i magen din.

Skrevet

En farget strek er en strek = gravid ;o) Hurra for spiren! Gratulerer så masse!

Skrevet

Hurra!

Virker som du er gravid ja..

GRATULERER SÅ MYYYYYYYEEEEE!!!!!!!!!

Klem

Skrevet

Tusen takk alle sammen c",)

Dere er helt utrolige!

Sender dere maaaaaaaaaaaasse babystøv og ønsker dere alle lykke til og håper vi snakkes snart på 1.trim. c",)

Skrevet

Gratulerer med voksende mage. :)

Saa godt aa hoere at dere fikk den til aa sitte etter aa ha ventet saa lenge.

Lykke til videre i svangerskapet. :)

Skrevet

Høres ut som enda en gravid mage :) Gratulerer så mye og lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så inderlig masse!! Det var fantastisk lesing!!

Stor klem.

Skrevet

Så hyggelig at enda en med maaaaaange pp bak seg får spiren til å sitte. Det er deg vel unnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...