Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Så da venter jeg bare på at riene skal ta seg opp:D ENDELIG!! Gubben ligger å prøver å sove litt, men jeg tror ikke han klarer d..hehe Skal ringe føden nå for å høre når de vil vi skal komme:)
Heffalump mamma Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 jippi, så spennende :-) Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Moro!! Blir baby snart da ) Hva sa de på føden, har du snakket med de??
bollenr3 Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 heldig du!!! lykke til:) Jeg vil oxo føde!!! NÅ!!!
Emmilo Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Lucky you!!! Jeg er 13 dager OVER termin og her er det stille og rolig.
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2006 Hei folkens:) Da har jeg født en nydelig gutt på 3560g og 48 cm:) Ringte føden,og de ville ha meg inn på en sjekk. Mens jeg snakket med de, begynnte riene. De kom med kun 2 min mellomrom, så da var d ingen tid å miste. Ringte pappa slik at han kom for å passe dattera på 4 år. Så hastet vi ned på føden. Hadde 4 rier på en biltur på ca 10 min. Var framme på sykehuset ca kl. 4. Kom meg inn på ei fødestue, og jordmor begynnte å måle hjerteslag til baby`n. Spydde og kauka..FRYKTELIG vont! Jordmor skulle sjekke åpning, men klarte ikke å finne ut hvor stor den var, fordi den var for langt bak (?) Rett etter kjente jeg første pressri, og ble litt redd for å presse..Visste jo ikke hvor stor åpning jeg hadde og var redd for å revne! Jordmor sjekket, og d var full åpning, så da var d bare å presse..Og d gjorde jeg!Etter 3 el 4 pressrier var han ute:D Da var kl. 0456..Så dette gikk fort! Jordmor sa at når d går så fort så er også smertene fryktelig intense, fordi du ikke får "vennt" kroppen til smertene..Og d er jeg enig i! Oppsumering: Vannet gikk ca kl 02, riene startet ca 03.15 og Isac Andrè kom til verden kl 0456:D
Heffalump mamma Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 Gratulerer så mye:-) Du hadde veldig lik min 1 fødsel!!! Startet med vannavgang, deretter sterke rier, kom inn med 7 cm åpning, og hun var ute 3 timer etter første fødselstegn(vannavgang)!!! Spennende å se hvordan min 2 fødsel blir. Har ikke noe i mot at den varer LITT lengre slik jeg får konsentrert meg litt mer..
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #13 Skrevet 7. oktober 2006 gratulerer kjempemasse!! nå er du sikkert veldig stolt!! hihi (er ikke alle nybakte mødre det, mon tro??) kos deg med isac andre!! gratulerer igjen!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå