Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Nå begynner denne rumpa mi å plage meg ganske mye, den er jo alfor flat..;(
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Tren rumpemuskulaturen, ellr fyll den opp med hjelp av plastisk kirurgi
firemerkersmør Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Knebøy er bra. Utfall hjelper. Tren 10-12x3 repetisjoner. Ikke vær redd for å ta i. Bruk vekter, ta vannflasker eller melposer hvis du ikke er på helsestudio. Ellers koster ett lett vekt-sett noen hundrelapper på sportsbutikken. Annen trening er å gå fort i bratte bakker med barnevogn. Tar godt på rumpa det. Ang kosmetisk inngrep som noen så "enkelt" foreslo vil jeg helle anbefale å investere de tusenlappene i et par bra jeans. Utrolig hva det kna hjelpe med bra bukser.
firemerkersmør Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 OK, litt hårsår. Er så mye plastikkirurgi her inne at jeg blir helt matt.
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Skriver under her på knebøy og utfall jeg. Er rompa di flat for du sikkert gode resultater med styrketrening.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Litt bad news fra meg, som har trent i tjue år uten å få noe særlig sprett i rumpa. Har drevet med ballett, aerobic, step, styrketrening, jogging, oppoverbakkeløping, step-maksin, utfall, knebøy og you name it uten at rumpa mi er særlig spenstig. Ikke at den er slapp, absolutt ikke, men den deilig runde sprettrumpa jeg egentlig brude ha hatt etter all denne treningen (flere ganger i uka!!I kan jeg se langt etter. Er kan kanskje litt for tynn, men tror ikke det er hovedgrunnen. Gener er stikkord... Veltrent, men fortsatt falt. Noen som har en sikker oppskrift, så send den til meg!!! Ønsker meg sprettrumpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå