Gå til innhold

hvor lenge har dere vært her egentlig??!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg har tittet innom sidene og lest på faktasidene i ett par år. Hver gang det har rykket i eggstokkene har jeg tittet innom heg og drømt litt. Nå har jeg vært aktiv på forumet siden slutten av juli eller begynnelsen av august.

Jeg har vært her inne i over 1 år, men de første månedene var jeg bare innom og leste litt og skrev ikke innlegg.

Etter et par måneder på "1. trimester" er jeg nå tilbake på "bli gravid". Krysser fingrene for at det denne gangen ikke tar lang tid før en spire er på vei - og at den denne gangen blir i magen min i 9 mnd!!!! Håper jeg veldig snart får lov til å bytte forum igjen (og det er ikke fordi jeg ikke syntes at det er koselig her altså ;)

jeg var her fra september til januar 05/06... Da var jeg så motløs at jeg ikke klarte mer. Og så ble prøvingen utsatt til mai, men jeg orket ikke komme tilbake før nå i september.

mia_X, for en forferdelig historie du har! Ble helt på gråten av å se innlegget ditt. Håper inderlig dere blir raskt gravide igjen, og at alt går bra.

Varm klem og lykkeønskninger fra meg!

Hei første gangen jeg var her var på høsten i 2004!

Det var ei veninne som tipsa meg om disse sidene!

Ble gravid i januar 2005 og fikk en gutt som blir 1 år nå i oktober!

Så hadde jeg et opphold, til vi bestemte oss for å prøve på en til nå i sommer!

Har hatt mensen bare 4 ganger siden fødselen! , men det 3 pp vi prøver seriøst, nå!

Jeg har vært og smugtitta her i 3-4 måneder, men har ikke vært aktiv før for 2 måneder siden (da fikk jeg endelig overtalt mannen min til nytt forsøk)..... ellers har jeg snoket litt rundt på både bim og db (av og på) de siste 5 årene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...