fantejenten:oP Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 heisann. lurte på om du ville spå meg. f.160585 kjærligheten? fremtiden? flere barn? evt når?
nattinatt Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Hallo vennen Eg synest det er så greitt med konkrete sp når eg skal spå. Du planlegger ikkje akkurat enda fleire små,stemmer det? Fekk opp juni eg med tanke på graviditet.Og det ser ut som at det blir ei jente på deg.Får opp harmoni på kjærlighet altså.Ser fint ut der.Masse kjærlighet i tida framover. Økonomien ser fin ut resten av året, og i løpet av 2007. Berre kom med noko sp så kan eg være meir direkte i svara mine. Er litt lettere å gå inn å spå då.Stor klem frå meg
fantejenten:oP Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2006 tusen takk for svar:o) ja, det stemmer. planer ikke noe nå) jeg lurer på om når jeg kommer til å finne den rette innen for kjærligheten? er lei av å være alene nå. ( min datter. hvordan kommer det til å gå med hun og faren? han har ikke sett hun en gang. bryr seg ikke. kommer han til å bry seg snart? farmoren hennes? har skrevet brev til hun. men har ikke hørt noen ting fra hun heller:o( stor klæm fra meg
nattinatt Skrevet 15. oktober 2006 #17 Skrevet 15. oktober 2006 Hallo Flott du dtter,så ser eg.Du ,i løpet av våren får eg opp at du finner kjærligheten.Dessverre så får eg ikkje opp at faren vil komme til å bry seg.Ikkje i nærmeste framtid iallefall.Farmora vurderer og grubler, og klarer ikkje å heilt bestemme seg. Men eg får opp at ho nok kan komme å bry seg.Prøv å ta litt kontakt igjen dersom de dryger, og du ikke får svar.Trur nk ho har lyst å få kontakt med den lille jenta som ho er besta til.Men ho er litt redd, og usikker.Klem
fantejenten:oP Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #18 Skrevet 15. oktober 2006 tusen hjertelig takk for at du svarte:o) det var egentlig det jeg trodde med faren og. ( tusen takk:o) stor klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå