Gå til innhold

Anbefalte innlegg

og får ikke søv... hold på å bi tullat... som ikke det e nok at æ har så ondt i halsn at æ slit me å få søv... har just nu stått opp... laga mæ en kopp te med honning og trava frem og telbake på golvet førr å se om æ får føttern tel å gje sæ.. men NEI!!! Bi sprø... sett å trippa med beina mens æ gurgla i mæ teen min... trur nu halsn kjennes ulitt beire ut i det minste....

Trur ikke dåkker har sett mæ sett hær så seint før... æ vil søøøøøøøøv!!!!

Om ikke æ får søv etter at æ har drokke teen min så trur æ at æ bynn å skrik...:(

Hilsn Syt og Bæs AS

Fortsetter under...

Roa halsn med te... og beina roa sæ heldivis tel slutt og æ fikk søv heilt tel nu førr litt sia... men holdt på å bi gal!!! Stort sett så har æ noia før æ lægg mæ! Men ikke i natt... men nu e æ utkvilt og ska drekk litt meir te mot den onde halsn min!!!

Huff. Har også problemer med urolige bein for tiden. Men har mest problemer med forferdelige kramper. Holder på å bli gal, bare jeg strekker på beina, så setter krampene inn.

Forresten så er det utrolig at du klarer å skrive på dialekt sånn som du gjør! Hadde ikke klart å skrive på min dialekt, hadde følt at det ble teit.

hørtes ikke godt ut i det hele tatt nei. eg har hørt at ull tråd rundt anklene skal hjelpe på urolige føtter. gjerne rød ulltråd.. snurr flere ganger rundt men pass på at det ikke blir for stramt. ha de på hele tiden, i dusj ol... de vil tove seg etterhvert men da klipper du de av og tar å¨nytt.. gammelt kjerringråd som skal være veeeeldig effektivt.. koster ikke noe å prøve

Annonse

uff...høres ikke gøy ut!

ang krampene kan du ta kalk og magnesium (finnes amlet i en pille) det kan hjelpe...melk hindrer visst kroppen å ta opp kalken i melken pga all proteinet hørte jeg (ikke det at man skal slutte drikke melk)

Nu har æ rød ulltråd rundt bægge anklan... føl mæ vældi tåpen nu... men alt e verd et førsøk sant?

E det farlig å ta sånn kalk/magnesium tilskudd vesst man ikke mangla det da? Drekk litersvis med mælk om dagan...

Har hatt akkuratt det samme som deg. At det klør i beina og at jeg har fått kramper. Var skikkelig plagsomt, så legen sa at jeg burde ta magnesium tabletter. Kjøpte disse på helsekost butikk for litt over

100 kr. Solaray Magnesium Asporotate heter de. Ta to kapsler en drøy time før du legger deg, så kan du håpe at det går over. Funka ihvertfall finfint på meg. Legen sa heller ikke noe om at det var farlig å ta dette. Mest sannsynlig har du denne følelsen i beina fordi du har mangel på dette stoffet.

Lykke til videre med kjerringråd og helsekost:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...