Gå til innhold

Zizzi!!! Jippi!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg vil bare anbefale alle dere som bor i Oslo området om å besøke Zizzi butikken på Liertoppen senteret (ligger mellom Oslo og Drammen). Det er en klesbutikk med danske klær fra str 42 og opp til 52/54. Masse stilige klær til greie priser. Det finnes også en mindre avdeling i Oslo, på Gunerius senteret(Solo) og på Lillestrøm. Butikk skal også åpne i Moss i november...

Endelig en butikk med ung/feminin/tøff stil for oss frodige!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har kommet til Bergen også :) Var innom Zizzi i Danmark for noen år siden og er så glad for at de har kommet til Norge!!

Skrevet

Takk for tipset! Skal utover til Liertoppen til helgen!

Skrevet

Hei!

Vet at de selger Zizzi på Solo i andre etg på Gunerius i Oslo Sentrum, og at de har dette merket på sørlandssenteret på en butikk som heter Athene ( for kvinner med former) =)

Skrevet

Noen som vet hvor i Lillestrøm Zizzi ligger??????

Skrevet

Mersa!!!

Hvor i Bergen ligger den da?

Skrevet

jeg var inne på zizzi.dk og fant jaggu også ut at det er en forhandler på manglerud også:-) Da kan jeg bare ta en tur dit etterpå... endelig et sted jeg der jeg bor som har noe:-=

Skrevet

Jeg har vært på en Zizzi butikk/avdeling på Buskerud Storsenter også (eller heter det kanskje Krogstad Senter?) utenfor Drammen.Helt ok utvalg. Men butikken på Liertoppen er mye større og der går alle klær går opp i størrelser...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...