Gå til innhold

Enda et spm om spotting...

Anbefalte innlegg

Forrige syklus spottet jeg tre-fire dager før mensen kom, og i denne syklusen spottet jeg for tre dager siden, men ingen mens har kommet enda. Mener jeg leste en plass at i begynnelsen av svangerskapet kan en ha småblødninger rundt datoen man normalt skulle hatt mens. Noen mulighet for at jeg kan være gravid, eller er det 100% sikkert at mensen er rett rundt hjørnet?

Jeg tror jo ikke jeg er gravid, men tankene blir alltid litt rare rundt ikm, og jeg vil ikke teste hvis det ikke er sjangs i havet for at testen kan bli positiv.

Noen som vet noe om dette? Er jeg bare håpløst utålmodig kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6549493-enda-et-spm-om-spotting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Uff, jeg vet ikke. Forrige syklus var på 30 dager, og det er lengste syklusen jeg noen gang har hatt. I dag(tirsdag) er det dag 30.. Men jeg føler ingen symptomer, og vet ikke om vi hadde sex rundt el, så jeg er ikke så veldig optimistisk. Reiser til Stvgr i morgen og blir til fredag, så hvis ikke mensen kommer da, blir det test på lørdag.

Tusen takk for svar:) Blir helt tussete av å gå og lure for meg selv. Er veldig glad for at jeg registrerte meg på forumet her. Fantastisk å få dele tanker og spm/svar med jenter i samme situasjon:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...