Gå til innhold

*** Ventetråd for el - ikm uke 43 ***

Anbefalte innlegg

Hei kokelimonke

Å nei...Uff da. Høres ikke noe godt ut. Også nå midt i snart EL tida. Bra du har kjøpt vaginal kapsler og håper dte vil hjelpe.

Ja, jeg og min kjære har hatt en kjempe fin helg. Kosa oss masse med mye sex og var på besøk i går kveld.

Nå blir det spennende og lange uker i vente.

Klem til deg.

Fortsetter under...

æsj ja, det er typisk...:/ antibiotika er vel mer effektivt, men det tar tid og få time hos gynekologen og nekter å bruke fastlegen min til det, har gått hos han så mange år, så det blir liksom for nærme...! får håpe el kommer litt uti uka så det rekker å bli bedre..;)

Ja, det blir så absolutt spennende uker... har du noen følelser på deg selv da juhu?

Tenkte kanskje jeg skulle prøve med rosenrot, bruker du det nå?

Ikke bare for fruktbarheten, men energien og, det blir jo mørkere og mørkere nå..(selv om jeg nesten synes det er litt deilig..:)

Jeg bruker heller ikke fastlegen min til sånt. Bruker gynoklog når jeg skal ta sjekk. Var der om fredagen og det var betryggende å høre at alt så bra ut og at hun så at EL var på vei allerde nå. Men det er jo ingen garanti for at det blir fullklaff for det. Hva jeg føler med meg selv...Tja..Ikke helt trua på at det klaffer denne mnd. Føler på en måte før jul, men ikke denne mnd. Vet ikke hvorfor. Kanskje fordi jeg ikke vil ha for høye forhåpninger i tilfelle den dumme mensen dukker opp igjen. Jeg er jo bare i min 2 pp. Forbreder meg på at det kan ta noen mnd til. Men vi får nå se.

Ja jeg tar rosenrot, folat og tran. Men rosenrot har jeg nettopp begynt med. Ja denne mørketida blir jeg veldig trøtt av.

sjekket nemlig dette med rosenrot etter tråden her inne, og det sto på rosenrot.no også at den økte fruktbarheten -og sexlysten ;)

Tror vel ikke på alt i urtenes verden, men noe kan hjelpe er jeg sikker på, og det skader da ikke å prøve!

Har tenkt litt på akupunktur og -og heller ikke bare for denne babylagingen, men sånn generelt, men det er jo så dyrt. Nei, får prøve rosenrot først, selges det på apotek, eller bare helsekost?

Det som ikke er skadelig er jo verdt å prøve. Jeg har også tatt hostesaft siden lørdag. Men siden jeg ikke vet når eksakt jeg har EL denne uka, så stopper jeg opp i morgen. For det skal jo ikke brukes etter EL. Men jeg trur det at når kroppen er klar for graviditet så klaffer det.

Aner ikke om apoteket har rosenrot. Men helsekost har det. Min kjære tar sink. Men det står at det tar 2 til 3 mnd før det gir effekt ut av det.

og de forventningene ja.... nå sist fikk jeg tr to dager over, IKKE noe moro, men hva søren skal man gjøre for å få tankene over på noe annet enn "gravidgravidgravid, fortsatt ikke mensen, gravidgravidgravid", ugh.

bra vi har hverandre her inne ;)

Annonse

hmm, kanskje jeg burde gi ham det og, håper jo det går fortere enn 2-3 mnd da men.

Alle her inne vil jo like mye så klart, men det må være litt beroligende og vite at du kan få det til siden du har en fra før?

har vært min største frykt siden så lenge jeg kan huske at man ikke kan bli... HUff, men må jo ikke tenke sånn :)

Hvor gammel er jenta di igjen?

og du?

jeg nærmer meg 25, men kjære er 26, så vi har da litt tid på oss, men når man først er i gang vil man jo nååååååå!!! ;)

er inne i min 4 pp nå.

nei, er vel på tide å ta kvelden, sov godt alle dere flotte jenter og ha en strålende start på uka Ü

Klem

Annonse

Deilig morgen idag Snuppa vår ville stå opp halvåtte, jeg sa til henne at hun måtte prøve å sove litt til, også sov hun til halvni!!!!!!!!!!! Så deilig!!!!! Hun er ett år, så det var en gavepakning. Hun er så flink og snill og vakker og alle andre vakre ord jeg kan komme på!! Det er derfor vi har veldig lyst på en til. Vi håper vi få oppleve ett mirakel til...for det føles som et mirkal å få lov til å ha slike vakre sjeler rundt seg.

Idag har mannen min fri, og vi skal jobbe litt med husprosjektet vårt, og så skal jeg på kafe med en venninne (som er gravid, og sier jeg ikke må fokusere så masse på dette med å bli gravid - veldig gla i henne fordet - overbærende)!

Håper dere alle ventende får en flott mandag!!!

Nå har jeg begynt å el teste, har jo ikke funnet den ennå, men så er den ikke forventet helt ennå heller.. forventer den denne uke, men aner ikke når... temper også, men fant ikke målet i dag og måtte sånn på do.. Så da blir det heller ikke det i dag.. Men kan ff finne el selv om jeg har hoppet over noen dager?

Hei Hannahღ - ønsker spire.

Ja du får bare fortsette med å teste du da og vips så får du sikkert en positiv EL test. Jeg tester ikke. Bare satser på at jeg får EL. Jeg får vel det siden gynokologen sa på fredag at den var på vei i venstre eggstokk. Kjører på med sex. Men føler liksom at siden vi er bare inne i vår 2 pp, så kommer det til å ta litt lenger tid for at det klaffer.

Heihei jenter!

Jeg er student og i dag på forelesning ble vi vist et par små filmsnutter av små bebiser, bl a en som var på babysvømming, ååååååå! var nesten så jeg fikk tårer i øynene, men bare gode tårer da, fordi jeg er så babysyyyk Ü

nå er rosenrot innkjøpt og jeg håper på underverker...;)

Håper dere alle har en finfin dag :)

Smerter i eggstokkene...hehe...etter fødselen av min datter kjenner jeg el....det er så rart altså, men sånn er det nå da! Ikke elslim som jeg veit om...har ikke fått sjekka....hehe...litt vanskelig på jobb..fnis....

Ikke for å rippe opp i noe, men hva f*** har skjedd her inne idag????

Hehe. Ja denne EL er rare greier. Utrolig hvordan kroppen ragerer. Jeg føler på meg at det EL er her. Eller jeg vet ikke. Er litt småkvalm og stakk litt i magen i går. Men er ikke sikker jeg.

Har det skjedd noe her inne da???

Ja det virker sånn. Men jeg orker ikke å blande meg oppi noe av dette. Vi er voksene jenter alle sammen. De som går inn for å lage noe surt her for holde seg til et annet sted. Dette er et sted hvor vi skal ta vare på hverandre, gi råd, oppmuntre og kunne snakke sammen på en hyggelig måte.

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...