Gå til innhold

Hjelp fort!

Stjernedryss m/2 skatter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt hevelser i føttene noen kvelder før, men i kveld ble jeg veldig hoven i føtter ben og hender. Generelt uggen og kvalm+ llitt vondt i hodet (har sovet lite og dårlig i natt) men kjente utover kvelden at jeg begynte å få skikkelig vondt i kneleddet på venstre ben. La meg ned og hevelsen i føtter og hender gikk litt ned, men kneet ble bare værre. kjente nå for en liten stund siden at jeg har fått en øm hoven klump bak på kneleddet, gjør vondt å strekke benet skikkelig ut. Blir redd for svangerskapsforgiftning, og ringte legevakt her inne ( bor i liten kommune med mange rare leger som sier mye feil ofte) så har ikke helt tiltro, men snakket med lege og han mente jeg kunne bare legge meg siden jeg allikevel skal på kontroll i morgen til ham.Følte meg ikke trygg så ringte til KK de er usikre og konfronterer med lege osv . skal ringe meg opp igjen. Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å si.

Man skal jo selvfølgelig være obs på blodpropp hos gravide,men du sier du er like hoven i begge beina? Ergo lte sannsynlig med blodpropp.

Hoven kul og strekkesmerter bak kne minner om noe som heter Baker.s cyste.Dette er dog sjelden.

Du beskriver litt diffuse problemer med tretthet og hodepine og generell hevelse på den ene siden samt knesmerter i tillegg. Hva er mest plagsomt?

Har du vært på legevakten tidligere i svangerskapet?Kjenner de deg der?

Lege

Skrevet

nei den hovne klumpen er bare i ene benet. legene her kjenner meg, de kjenner alle, lite sted. Dillemmaet er at jeg har over 1,5 time å kjøre til sykehuset og det orker jeg bare ikke nå.Venter fortsatt på svar fra KK...

Skrevet

alltid greit å bli sett på når du er gravid.Langt til KK?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...