Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Her er det omlag 10 grader på formidagen, og litt surt. Har en sportsvogn til tuppa på 9 snart 10 måneder. Og i den har vi en buggysnøggel, og ett lammeskin.
therese_23 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 lille pia mi er snart 4 mnd...i vogna har jeg nå skiftet ut lammeskinn og dyne, mot dun pose...begynner å bli litt kaldt nå synes jeg....
Mamman til Fie Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Gullet her er 7 1/2 mnd. Bruker voksipose... syns denne er varm, så har kun "inneklær" på henne + lue. Er redd hun skal bli for varm jeg!
therese_23 Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 ja...har ikke mere enn en body og strømpe bukse pluss lue da selvfølgelig...ellers så koker de i posen!
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Saueskinnspose. Han ligger med inneklær, lue og votter (er alltid kald på hendene). Sover kjempe godt i den
Tredjemann på vei :D Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 vi har lammeskinn i sportsvogna til lillegutt nå (11 mnd) og bruker et tynt ullteppe og vind/vanntett fotpose utenpå. kler på han tykk genser, lue og ullsokker utenpå i tillegg og det blir akkurat passe i 10-15 grader. tror ikke det blir lenge til vi tar fram voksiposen:)
Gla-mor Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Voksipose med sommerdyne, og jakke, lue og ullsokker på. Virker greit med temperaturen, sover godt. Det er 12-13 grader her og babyen er 3 måneder.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 oiii nå føler jeg meg litt slem her da jeg bare har på sønnen min på snart 10mnd jakke,lue,sitter på dyna si og ett helseteppe rundt beina.. får gå å finne frem posen jeg også da..
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Har ikke på min annet enn body, bukse og helseteppe. Han er kjempevarm. Prøvde å legge over vogntrekket men da fikk han panikk. Synes det er litt slitsomt at han er så varm jeg. Selv fryser jeg og jeg går jo, mens han ligger i vogna med mindre klær enn meg og er varm nok.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Begynner å bli kaldt og klart i lufta i trøndelag, litja ligger ute i tykk, god skinnpose, med ullgenser, lue og votter nå;o)
mai mammaen til to Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 i dag hadde jeg på henne strømpebukse(ull) ogbody (ull)og en lue... hun lå oppi soveposen sin (ticket to heaven, dunpose) med lammeskinnet oppi der og..var kjempe god og varm..i morges når vi gikk ut først var det bare 10 grader ute
Medium fikk guttebass Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 I dag var det 15 grader midt på dagen, og tidligere har det vært enda varmere, så jeg har absolutt ikke funnet fram dunposen enda. Gutten min (8 mnd) har på tynn fleecejakke/bukse + lue utenpå inneklærne hvis vi går ut tidlig på dagen, ellers dropper vi fleecebuksa og har et lite teppe på bena i stedet. Bor i Østfold og syns ikke det er kaldt nok til å putte han i en varm vinterpose enda. )
Mini&Meg Skrevet 4. oktober 2006 #14 Skrevet 4. oktober 2006 min er nå 5 mnd og han har på seg, strømpebukse, body, bukse og jakke i fleece(ellerliknende)og lue. han ligger på lammeskinn og har over nøstebarn sitt ullteppeog fleecepledd over, da er han kjempevarm. Bor på østlandet da og det er vel nesten 15 grader på dagen her.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. oktober 2006 #15 Skrevet 4. oktober 2006 Ganske mildt på Østlandet om dagen. Snuppa har på seg body, bukse og tynn golfjakke, samt tynn bomullslue. Ligger på lammeskinn og har enten et helseteppe eller et ullteppe over seg. Fotposen tar jeg på innimellom, men blir ofte litt for varmt med den. Hun er 5 mnd.
Tigergutt Skrevet 4. oktober 2006 #16 Skrevet 4. oktober 2006 Bor i Telemark, og har kjempe fine høstdager her. Har på snuppa body, bukse, og en jakke eller genser. På føttene har hun vanlige sokker med ullsokker på utsiden, og på hodet en tynn lue. Når hun sover har hun dyne over seg. I våken tilstand ligger hun oppå dynen og spreller. Hun er forresten 6 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå