Gå til innhold

krampa i leggen sitter fortsatt...et og et halvt døgn senere..HJELP

Anbefalte innlegg

klarer ikke gå på foten omtrent

blir bedre når jeg har brukt foten litt...men muskelen er helt hard..masserte den tidligere i dag(AUAUAU) og det ble bedre..men satt i to timer (spiste ute) og etter det var den verre enn den har vært..halter rundt...og foten er dobbelt så stor pga vann...dobbelt så stor som den andre foten...............uhuhuhu......

hadde kniv og magnet under puta, så fikk hvertfall ikke ny krampe i natt..da hadde foten falt av tror jeg,....hihi

Fortsetter under...

Stakkars deg!!krampe er noe skikkelig hærk! jeg rundt og halter hele neste dag hvis jeg har hatt det om natten!

du må få kjæresten til å massere litt i kveld da:)

Men kanskje det magnet og kniv funker da.. må prøve det ut tror jeg..

typen bor i leiligheten som er under oppussing og jeg bor hos min mor grunnet flytting og mangel på seng...han henter NY SENG!! i morgen, da - så får sove i samme seng som han på første gang på over en uke!!!! ble beskjeden da jeg så han i dag fordi jeg ikke har sett han på så lenge hihi!! (vi spiste ute, moren min ble 54år i dag!!) skikkelig søtt..haha

men han kan derfor ikke massere leggen...

vet ikke hva jeg skal gjøre med den, jeg!!!...kanskje et varmt bad i morgen...? klarer ikke strekke ut beinet en gang nå.. ekkelt

Annonse

det er fryktelig å sove alene når man er vant til å sove med noen! du gleder deg til i morra tenker jeg:)

hmm kanskje legge på en varmepute eller noe?vet ikke om det funker da,men kanskje det blir løst opp litt da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...