Gå til innhold

Oktober: Julekalender!???

Lilla`83 *snuppa & snuppen*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mormor broderer julekalender, og storesøsteren har, men jeg har ikke bestemt meg om Anni skal få i år eller om jeg skal vente til hun blir to. Det blir i såfall vanskelig å finne 24 små ting som ikke bare er irriterende skrot. Jeg har noen få ideer: Hvis en skal kjøpe f.eks. Fisher Price bondegård eller buss i julegave, så kan en pakke inn èn og èn av dyrene/figurene og ha i kalenderen. Eller duplo legofigurer eller nye smokker. Noen andre med forslag?

det går jo an å kjøpe sokker eller en body (Kjøpe pakker med flere som deles opp) eller tilsvarende til dem. Tror ikke dem bryr seg så mye om hva det er enda. Eller man kan gi kjeks eller noe annet godt som de liker å spise (og som dere synes er greit å gi).

Jeg tenkte faktisk at jeg skulle brodere julekalender selv. Men den rekker jeg nok ikke å få ferdig til denne julen, så da blir det vel ikke noe i år. Må se det litt an, hva hun får med seg og hvor mye hun forstår når desember kommer....

Annonse

Vi skal ikke ha julekalender, synes hun er i minste laget. ¤-åringen får selvsagt. Han får en vanlig kjøpekalender. Synes det blir litt voldsomt jeg, at barna skal få gave hver eneste dag i desember + de mengdene de får på julaften. Det er nå bare min mening da:)

Jeg er litt enig med m@risol. Det er både dyrt og en ganske stor jobb og kjøpe, pakke inn og henge opp 24 små pakker. Jeg sitter i fella og kommer nok til å fortsette siden jeg har så fine broderte kalendere, men for dere førstegangsforeldre kan det være greit å tenke gjennom.

Barna tar det for gitt og er ikke spesielt takknemlige. Jeg har en datter på snart 7 og det er først de siste par årene at det har slått godt an, ellers har hun vært litt halvhjertet til tingene hun har fått, til tross for at jeg har lagt sjela i å finne på lure ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...