Gå til innhold

noen slitere fra alta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som vill dele erfaringer å slikt?

føler meg veldig alene nå,alle mine venner er flyttet,å de som er igjen er de som blir gravid bare de ser en mann,så de skjønner ikke hvordan det er å slite.

har ei jente på 18 1/2 mnd.å har prøvd nå i 17 mnd(aner ikke hvor mange pp det blir)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hær e en.

I november har vi prøvd i et år. Ingen barn fra før. Ska inn til gyn 24 oktober, så gleder meg litt til å kanskje få noen svar. Har du begynt med utredning?

Skrevet

heihei:o)

hat tadd en blodprøve bare,fikk beskjed fra legen at æ ikke hadde rætt på utredning før d va gådd 2 år!!!så hadde æ jo en fra før så vi trengte ikke flere enda!!va sur da æ gikk derifra ja.

kæm har du som lege da?siden du fikk komme så raskt:o)

Skrevet

Kom så raskt fordi det ikke bare e d æ ska sjekke. Har ikke hadd tr siden april, så dæm ska sjekke om d e cysta dær og sånt. Heldigvis slapp æ å fære til Hammerfest, dæm kommer hit.

år syns æ d va længe å vente. E d fordi du har en fra før? Vi får håpe det ordne sæ for dæ uten dæmmes hjælp da:)

Skrevet

æ hadde noen cysta,men dæm va så små at d sku ikke bety no.

men skal høre om æ kan få henvisning til tromsø,liker ikke gyn i hammerfest,bare rare donald duck folk der.

synes ikke dæm tar ting så seriøst der,så æ vill til tromsø,e kortere ventetid å dær.

Skrevet

Off, det hørtes ikke bra ut. Grue mæ litt ja.

Ska nu se kossn det går nu når æ ska inn, men trur godt det kan være en ide å prøve Tromsø.

Dæm har sagt at det kan være æ har PCOS, håpe ikke d.

Skrevet

ja får håpe d ikke e d:o/fæle greier d dær....

kor i alta bor du?

tv-dalen hær

Skrevet

Bor i Gakori. E egntli fra Kåfjord området, så vi e på hvær si sia:)

Skrevet

ja d kan man trygt si hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...