Gå til innhold

Jeg har vært gravid/ikke gravid endel ganger de siste ukene, og de sier at man ikke kan være litt gravid????

Nette2

Anbefalte innlegg

Dag 1. gravid hjemme med CB digital

Dag 3. 2 dager senere hos fastlegen, ikke gravid

Dag 3. Oslo akutten 2 timer senere: gravid

Dag 3. Ullevål 5 timer senere: gravid

Dag 3. Ullevål 2 dager senere: gravid

Dag 5. Ullevål 2 dager senere: abortert

Dag12. Ullevål 7 dager senere: abortert, sendt til utskrapning

Dag 13. Ullevål 1 dag senere, utkskrapning, ikke gravid lenger.

Dag 17. Ullevål 4 dager senere: gravid alikevel utenfor livmor

Dag 18. Ullevål 1 dag senere (idag): mulig at fosteret har dødd av seg selv....

Jeg er ganske spent på fortsettelsen, har litt stikkende smerter i siden nå, men håper jeg ikke må tilbake før kontroll på fredag!

Fortsetter under...

Bare la det være sagt, legene har vært veldig flinke og greie, dette dreier seg om at ting ikke er helt etter boken, det eneste jeg kan "sette fingeren på" er at de to testene jeg tok hos fastlegen to dager etter å ha testet positivt med CB digital hjemme må jo ha vært gamle, begge var negative.....

Men i alle dager...!

Har du ikke fått ultralyd da?

Jeg var gravid, spontanaborterte, men hcg-nivået begynte å stige igjen, så etter et par sykehusbesøk ble det konkludert med svangerskapsrester utenfor livmor. I dag fikk jeg sprøyte med cellegift.

Hva sier de på sykehuset? Skjønner ikke at du blir fulgt opp bedre!

Hei Nøtt,

Jeg blir fulgt opp som bare det, men igår så de fosteret svakt, idag kunne de ikke se det. HCG hadde sunket fra igår til idag så nå satser vi på at naturen har ordnet opp selv og at jeg slipper sprøyte. Skal tilbake på kontroll på fredag, altså ny blodprøve. Hvordan var sprøyten, hvordan føler du deg nå?

Annonse

Hei UngVoksen ~ved godt mot~

Fredag er det prøver igjen, har troen på at ting går i riktig retning. Vært på fotsone og akkupunktur idag, det pusher litt på ting.

Har du sluttet å blø? Jeg blør fortsatt:-l

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...