Gå til innhold

Fine tunika/ kjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var noen som nevnte i en tidligere tråd her inne. er det noen som husker hvor? skulle hatt noe å pynte meg/ prøve å se litt finere ut i . synes det godt å ha over buksa når det er vinter, vil føle meg vel selv om jeg er gravid.

mannen min liker å se at jeg bruker penger på å se fin ut. verste han vet er å se alle gravide som går i for store joggebukser hele svangerskapet. har fått beskjed om at jeg skal se gravid ut, å være fin/ føle meg vel selv om jeg har dårlig dag.

han ønsker å se meg i mer enn 5 jumpre, 2 gensere og 2 bukser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo en del butikker med mye fint av mammaklær, en god del nettbutikker også (litt dumt at man ikke får prøvd det, men det er jo mulighet for å returnere det).

Uansett i Oslo har Den Kule Mage og Svangerskapet kjoler for gravide. Prisene her kan være ganske høye.

Lavere priser finner man på f.eks H&M og Lindex. Fant selv en sort enkel hverdagskjole på Lindex her for et par uker siden. Har fått mye skryt for den. Den kan pyntes opp med tøft hoftebelte, smykker etc. Billig var den også.

Det er viktig å føle seg vel og det å være gravid er jo vakkert det :)

Lykke til :)

Skrevet

tror det var min tråd du sikter til. jeg har ihvertfall kjøpt meg tunikaer på B-YOUNG. de hadde mange forskjellige farger og mønster, og de er skikkelig fine! ikke så dyre heller:)

Skrevet

he,he...det verste jeg vet om er bukser som passer i en uke og så blir dem for trange...*hurra for joggebukser* :))

Overdeler til gravide er vel ikke noe problem å finne; ikke i år iallefall. Jobber i en klesbutikk og kan vel si at tuniker er "inn" i høst/vinter. Det vil da si at man vil sansynligvis kunne finne dem overalt.

Vinterjakker derimot...sukk :(

Skrevet

ponsjo er den store redningen som jakke i år. er redd min blir for liten da magen vokser og vokser.har kjøpt masse gode bukser på H&M som en faktisk kan føle seg fine i og bruke til hverdags, alt avhenger av toppen.

Skrevet

Jeg har gitt opp mammaklær. Finner ikke noen jeg syns er skikkelig fine, og det jeg har funnet har vært svindyrt. Har ikke samvittighet til å kjøpe det, når jeg ikke kan bruke det om 3 1/2 mnd igjen...

Men jeg har funnet masse annet... spørs hvor du bor hen da.. men jeg fant en ullkjole på en butikk som heter Spot. God og vid, med knytting bak som regulerer livet, to tre tunikaer med snøring i livet som har stretch, et fint skjørt i koksgrått med strikk i livet på Stop & Shop og to sorte fra samme sted, fine ull gensere med høy hals på H&M som var litt lengde på, en kjole på Lindex med høy hals (genserkjole) som er i stretch. Alt kan jeg bruke ut tida, og etterpå pga stretchen. Kjolene må nok legges bort om en mnd eller noe, men da kan jeg bruke skjørtene og genser oppå. Kjøpte meg en ullkåpe også i 60 talls stil med store knapper, med regulerbart liv, til å bruke nå i høst.

Har blitt noen strie tørner i klesstativer, men fant til slutt.. hehe.. er ganske konservativ i klesstilen og dritlei av linbukser og joggeklær. SÅ deilig å kunne ta på seg skjørt og genser, og få puste!! Viktig å føle seg vel og fin når man er gravid også.. :-) Heldigvis har jeg en samboer som syns det er absolutt nødvendig at jeg får handle tøy og bruke penger på meg selv når jeg er gravid. :-)

Skrevet

Har du sett på ellababy? Der har de både tunikaer og kjoler.

www.ellababy.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...