ApriIbaby Skrevet 3. oktober 2006 #1 Del Skrevet 3. oktober 2006 hvordan var nå dette igjen........er så lenge siden.... Når skal man stille lønnskrav? Hvor hardt skal man stå på de? Regner med det bare blir en intervjurunde.. Og hva skal jeg ha på meg? Og hvordan stiller jeg best mulig forberedt? Hva skal jeg tenke ut? *skjever* Er mest vant til å sitte på andre siden av bordet, jeg.....føler meg tryggest der ja. Definitivt. Hjelp....anyone? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6548519-april-jeg-skal-p%C3%A5-jobbintervju-skjelve/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. oktober 2006 #2 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hehe, akkurat intervjurundene er grunnn til at at jeg er så tilbakeholden med å søke andre jobber - jeg HATER å være i den stillingen av at jeg både skal selge meg selv og samtidig ikke være billig (hm - minner om førstedater? *ler*). Anstendig er bra klesstil tror jeg, ren og pen ) Lønnskrav/diskusjoner er vel mer vanlig å ta når du får tilbud om jobben eller om de spør om det på intervju? Nå skal vel de bare finne ut om de vil ha deg, og når du skal finne ut om du vil ha dem så kan du komme med dine krav/ønsker ) Tenke ut? Hm... Hvorfor har du søkt på jobben, hvorfor skal de velge deg, positive og negative sider (sjefen min sa til meg da jeg var på intervju sist og jeg hadde sagt de negative sidene jeg kom på (som ikke var for fæle, hehe) at det var bra å si noen negative for det viser at du er bevisst på dem, ergo kan gjøre noe med det, så ikke så skummelt å si negative ting som man tror med andre ord), ja det var vel det jeg jeg kom på i farta... Lykke til!!!!!!! Hva slags jobb er det du har søkt på, hvis jeg kan spør? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6548519-april-jeg-skal-p%C3%A5-jobbintervju-skjelve/#findComment-6550439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå