Gå til innhold

Kan noen forklare meg:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det kommer nok litt inn men du skal ikke "smøre" inni der...men du har jo litt på fingrene når du driver å tøyer...jeg skal begynne om en uke tenkte jeg..får en eller annen olje av aromaterapauten jeg var hos i dag (første timen i dag snakket vi bare - litt skuffende, men det blir behandling neste tirsdag!! (ikke nedentil assa!!hehe,...kunne vel kanskje virke slik på hvordan jeg skrev det...hahaha...)

Kan jeg få uttale meg her også....??

Jeg ville smurt litt inni også. Og VELDIG godt i "krysset" mellom skjeden og der huden går bakover til endetarmen.. for det er jo den veien det revner hvis det revner!

FOR et delikat samtaleemne, hehe... - og SÅ lett å svare, hihi :-))

Annonse

ja...av yogalæreren ble jeg fortalt : masser 10min på huden mellom endetarm og kjede - og stikk fingre litt inn i kjeden og tøy bakover mot endetarm....høres fantastisk ut.....

får nok mer inffo av min aromaterapaut neste tirsdag, hun har tre unger og har jobbet masse med gravide...skal oppdatere dere ;) hihi

osteopaten min sa forresten jeg skulle stikke en finger inn i kjeden og kjenne at jeg strammer rundt den...yeah right...DET gidder jeg IKKE gjøre..da strammer jeg bare og tar sjansen på at det er riktig..gidder ikke sitte med en finger oppi der i fem min hver dag liksom.. :)) ¤ler¤

hmmmmmmm, jeg tenkte å kjøpe den oljen i dag...... men fikk litt angst nå ;-) skal vi drive å tøye og utvide????? hjelpes...... hjelper det ikke bare å smøre???

ha ha ha ha ha ha ha - jeg ler meg i hjel- ser for meg alle oss desembermammaer som sitter og tøyer og strekker i mellomkjøttet!!!! ha ha ha ha ha - vi er litt gærne tror jeg ;-)

Denne tøyinga høres slitsomt ut! ;-) Men som dere sier så er det vel viktig å smøre mot endetarmen tenker jeg... Hva har dere kjøpt til å smøre med?

Weeda?? eller hva det het?

Min svigerinne jobber på apotek og hun syns IKKE man skal kline så mye oppi "der" av kremer osv. pga bakterier / sopp ol. Men smøre utenpå gjorde ingenting. Men som hun sa: Det skader jo ikke å ha en myk hud, men om det faktisk hjelper mot revning trodde de ikke så mye på!

Men TRO kan flytte fjell sier jeg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...