Gå til innhold

Hvor kjøpe ull genser / bukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ullundertøyet kjøper jeg for det meste på Sparkjøp og er veldig fornøyd med det. Har dessverre ingen som strikker... Noen som har anbefalinger på hvor kjøpe ullgenser / bukse?

Skrevet

Sniker meg inn fra Småtroll 0-1 for å svare på denne jeg :) Hvis du ønsker hjemmestrikket så kan jeg strikke til deg hvis du ønsker. Du kan gå inn på hjemmesiden min www.annhelens.piczo.com og se på hva jeg har laget tidligere. Send meg en mail om du er interessert :)

Skrevet

Janus sine ullfottèklær virker også veldig bra. De har genser, bukse og hel dress til de minste.

Skrevet

Flere steder har vernede bedrifter som strikker + frivillighetssentraler formidler noen ganger + eldresentre. På Lena f.eks. har de en vernet bedrift - der kjøpte jeg kjempefine strikkebukser til ca. 150 kroner!

Skrevet

Jeg har kjøpt bukse, sokker, genser og lue i merket janus på g-sport. Ellers får du jo også ulltøy på lillelam.no selv om jeg syns det er litt dyrt. Nøstebarn.no har vel også ullbukser og sånn vil jeg tro?

Skrevet

Nøstebarn har utrolig fine men vanvittig dyre klær. Helios også. Har brukt mye Janusklær til mine barn, fornøyd med det.

Skrevet

Gå inn på ammetaka.no og linker der, masse flotte linker til Ull-klær (og elelrs en del andre linker du bare mååååååå inen å ta entitt på, utrolig bra!) Ellers så har vi selv gode erfaringer med janus sitt prin/prinsesseull. deilig og mykt, herlig! Kunne tenkt meg en slik selv jeg :-)

Skrevet

JANUS, kjempebra. Fås kjøpt på krabaten.no og coop obs. Kjempefornøyd med alle varene jeg har prøvd på mine små.

Skrevet

Jeg kjøpte ullgenser og ullbukse på Cubus i fjor og er fornøyde med dem. Det er 80% lammeull i de og de var ikke så fryktelig dyre heller. Lillegutt har aldri vært kald/klam i de klærne:-)

Skrevet

Kjøper ullfrotte på sparkjøp jeg... Og tynt Tom og Trine ullundertøy under på kalde dager, eller bare det på varme dager.. Med en fleecedress i tillegg synes jeg vi er kledd for alle barnehagedager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...