Norwegian by injection Skrevet 4. oktober 2006 #76 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Jeg har ikke vært her så veldig lenge. Jeg synes det er så mange koselige jenter her på BIM og har hatt så mange bra samtaler med forskjellige. Det blir nesten som en stor venninne gjeng som man kan fortelle alt til, uten å være flau eller føler seg dum!! Vi kjenner jo egentlig ikke hverandre, blir liksom ikke gjenkjent på gata! Jeg var ikke her før så jeg forstår ikke helt hva dere snakker om, men synes det er en flott gjeng med jenter her nå!! Helt topp!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6548327-er-det-bare-jeg-som-synes-her-har-blitt-s%C3%A5-annerledes-her-inne/page/4/#findComment-6561328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 4. oktober 2006 #77 Del Skrevet 4. oktober 2006 en kommer over en kneik til slutt.... jeg merket det godt plutselig jeg oxo.... vi som har vært her i flere år, mister litt interessen av å lese om når el skal være i forhold til ikm, og hva forkortelsene betyr... og ofte er jo det 1/3 av siden.. ikke kritikk til de som spør, for nye må få spørre om sånne ting... men.. jeg er hvertfall sjelden på bli gravid lenger... hører jo nå til på ass. befrukt.. og føler jeg har en litt annen erfaring og litt mer "kunnskap" og pp'er på baken... mange klemzer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6548327-er-det-bare-jeg-som-synes-her-har-blitt-s%C3%A5-annerledes-her-inne/page/4/#findComment-6563248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #78 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så utruleg mange bra innlegg her inne! Det er godt å vite at vi er fleire som har det på same måten, og tenkjer ganske likt (og det er absolutt ikkje alle her inne på denne tråden som har prøvd så frykteleg lenge!) Er veldig for å prøve å lage litt fleire trådar i staden for enkeltinnlegg (el-tråd o.l.) og kanskje begrense litt desse personlege trådane. Folk som vil skravle litt meir privat kan kanskje lage ein skravletråd som ein heller hentar oppatt frå side 5 eller kor den no måtte havne i løpet av natta. Er kanskje ikkje nødvendig med fem trådar til same person på dei tre første sidene? Juhujenta: Det er kjempeflott at du berre svarar på juhu-tråden, då blir det så mykje ryddigare, og alle blir happy! Du er verkeleg ein gledesspreiar her inne, og det er herleg!! Kanskje vi skulle hatt ein info-tråd til nye brukarar også (det kan hende det fins ein allereie?) - med forkortingar, brukar-vett-reglar, kvar ein kan gå for å stille spørsmål (viss vi lagar slike trådar for el-spm, ikm-spm og slikt) og generell bruk av forumet? Håper ingen føler seg støtt eller noko, er jo ikkje meininga å terge nokon, men vi må prøve å lage eit forum der alle kan føle seg heime, og trygge, DET er det viktigaste!! Hurraklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6548327-er-det-bare-jeg-som-synes-her-har-blitt-s%C3%A5-annerledes-her-inne/page/4/#findComment-6563339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå