Gå til innhold

Er det bare jeg som synes her har blitt så annerledes her inne?

Anbefalte innlegg

Har vært på dette forumet i flere måneder, har vært veldig aktiv og svart på spørsmål og prøvd å gi hjelp til andre på samme måte som jeg har fått masse hjelp her inne. Har alltid følt meg godt likt her og har trivdes veldig godt. Men siste måneden har her ikke helt vært det samme og jeg føler jeg blir så ofte såret. kansje på tide en gammel langtidsprøver som meg bør pakke kofferten og komme meg videre og holde meg til sliter forumet? Er her andre som føler det samme? Og hvor har det blitt av alle de andre, de som ikke har annonsert sin graviditet? Føler de det samme som meg, er det derfor de ikke er her? Er det kansje ikke plass lenger her? Jaja, svarene jeg får her kan få avgjøre. Noen ganger er det best å innse at man må move on...

Føler meg iallefall trist nå...

Fortsetter under...

Eg er faktisk litt einig! Det var annleis her i sommar, meir fakta kanskje og slikt. No har det jo vore ein enorm babyboom og masse spåing her inne, og litt meire "hippihurraa-gla-meldingar" (som jo er bra altså, vil jo ikkje ha eit "surt" forum!) Ganske annleis stemning, sjølv om det er koseleg er det veldig veldig annleis!

Men ver så snill å ikkje dra din vei Kirsty! Vi treng slike som deg her inne som kan svare på så mange rare spørsmål som vi nybyrjarane slit med! For å sitere Max Mekker: "IKKE GÅÅÅ!!! Store og små kan være bestevenner ååå" (store og små sjølvsagt ikkje i bokstaveleg betyding, men kanskje litt som erfarne og nybyrjarar?)

Eg håper i alle fall du blir her, det blir ikkje det same utan deg! (Men du skal få lov til å gå over til 1 tri altså! DET er heilt okeiii!)

mange mange klemmar!!!

Hei du...

Hva skjer'a? Så trist at du ikke føler deg "hjemme" her lenger. Det eneste jeg har lagt merke til den siste tiden er at der er mange nye, men det er vel bare fordi at anonymknappen er borte...?

Klart det er plass til alle. Men vær så snill å ikke gå fra oss, skulle ønske jeg kunne gjøre noe for at du skal føle deg bedre, men aner ikke hva....

Stor god og varm klem fra en sliter til en annen..

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Kom inn her i april og trivdes godt. Følte det forandret seg veldig her etter sommeren, og var ikke "plass" til meg her. Var bare sporadisk innom i august da jeg ble gravid og har fulgt litt med etter det, og det er en helt annen stemning her. Synes du skal komme over til 1. tri jeg da;) Der er det god plass til alle.

Hvis jeg er en av de som har såret deg, eller det vet jeg jo at innlegget mitt gjorde, så ber jeg deg om tilgivelse. Jeg håper du vet at jeg ikke skrev det jeg gjorde for å være ufølsom og i aller beste mening. Forstår at det som for deg virker som lettvinte løsninger og bare-tenk-positivt nærmest er slag i trynet. Jeg vil bare beklage det på mitt mest ydmyke. Jeg håper at uansett hva du velger, at du vet hvor viktig deg og dine innlegg og svar er på en slik side. Takk for det! Og så ønsker jeg deg virkelig lykke til videre!

Stor klem fra meg.

Jeg følte jeg bare måtte svare på denne.. Jeg var innom her i 2 måneder, og jeg syns det var helt topp her inne ;) Fått skravlet mye med likesinnede og utvekslet erfaringer. Så jeg må egentlig bare skryte av sidene.. Var jo litt kødd her når anonyme`ne gikk bananas. Men det fikk vi jo ordnet opp i...

(jeg syns det er mye koseligere her enn på tri1.)

Annonse

Tusen takk dere :-)

Er godt meg hurra meldingene, blir jo glad for å se at folk blir gravide, ellers hadde vi ikke hatt håp, er ikke de...er liksom bare stemninga...helt forandra. Så føler som du Annika at her ikke er plass til meg? Er nok på tide jeg kommer meg over til 1trim ja. Skal teste om 3 dager. Kansje derfor jeg føler det slik? Kansje jeg er gravid og dette er bare hormoner? nHadde det slik sist jeg var gravid, da ble jeg deppa og paranoid, helt til jeg fann ut at jeg var gravid da ble jeg lykkelig :-) Vi får se...

Er helt enig med kristy at ting har forandret seg! likte bim mye bedre i begynnelsen av sommeren... var mer seriøst og hyggelig da...

bli kjære deg!! :)

etter min menig så ødelegger det veldig med alle spå-innleggene... føler de sklir utover den derre juuhu-tråden... Tar mye plass, alle de andre som kommer, samt dytter ned de innleggene som gjerne er av interesse!

Tusen takk Merrily. Vet du ikke mente å såre. Faktisk bruker jeg sånn positiv tenkning i livet mitt, har gjort det i mange år for å holde det gående etter en ikke så alt for lett oppvekst, men når det gjelder prøving så tåler vi langtidsprøverne ikke slikt, for vi får hele tiden høre det av venner og famile, og føler oss avfeid med det. Grunnen til at jeg skrev til deg er fordi mange av oss sliterne driver misjonsvirksomhet for å spre budskapet, slik at det når ut og da håper vi at vi ikke får høre det så ofte lengre. Men jeg håpet at jeg sa det til deg på en måte som ikke såret deg, for det var ikke min intensjon Skulle bare ønske jeg hadde forklart meg bedre. Men føler meg ikke såret av deg Merrily, syntes det var bra du lyttet til det jeg hadde å si :-)

Nei du må ikke gå!!!!

Har til og med lakt til noe nytt i dansen vår, trener på denne hver dag=o)

Men du har rett at det har blitt annerledes siden sommer... Men da var vi jo bare ytterst få og nå kommer det nye i hytt og pine...

Men du må ikke gå... Det er så sjeldent jeg ser deg og blir veldig glad for hver gang jeg ser deg her=o)

Her sender deg en trøsteklem=o) og håper du føler deg litt bedere

Klem fra meg til deg...

Jeg har mange av de samme følelsene som deg, Kirsty.

Klarer ikke sette helt ord på det, men for min del er det i hovedsak at det er så mange som kommer og går. Det er jo ikke annet enn supert det altså, men ettersom man har vært her en stund så merker man ulike typer innlegg også for å si det sånn. Hm...ikke lett å forklare...

For min del er jeg også gått litt lei av alle spå-innleggene, men det ser ut som det samles i en tråd nå og det gjør det lettere å finne frem til innlegg.

jeg er helt enig med deg!

nå er jeg her inne mest fordi jeg kjeder meg....

merker selv at jeg irriterer meg over mange for tiden

og at det ikke er så konstruktivt det som blir skravlet

om her.

synes det er litt mange "jeg er så lei,kommer aldri til å

bli gravid" innlegg her fra folk i 2pp og sånn,og DET

provoserer meg!

er nok kanskje på tide at jeg flytter over til sliterne.

men er jo så kjedelig der.....vi får lage litt liv der inne:-)

Annonse

Tusen takk dere, det varmer at dere vil ha meg her, men er også veldigletta for at jeg ikke er den eneste som føler det slik. Trodde jegvar begynt å bli paranoid eller noe. Jeg prøver jo å være positiv så er ikke likt meg å ha slike tanker da...

Ja dansen vår BabyCakes, den må jo helt klart gjøres!! Og tusen takk for omtanke tonje-mari sin mamma :-)

Hei,

Jeg er helt ny her så jeg kan ikke sammenligne med hvordan det har vært tidligere, men jeg må innrømme at jeg ikke helt "trives" her uten at jeg helt klarer å sette fingeren på hva det er. Så et av svarene du hadde fått om at "nå er det nye her i hytt og pine"... som en av disse nye så er det vel kanskje ikke så rart at man ikke finner seg til rette? Det blir vel en balansegang; de etablerte føler at det blir for mange nye, mens de "nye" føler de ikke sklir inn.

Jeg må understreke at på de innleggene jeg har skrevet har jeg bare fått utrolig mye søte og hyggelige tilbakemeldinger fra skjønner damer, tusen takk!

Jeg må innrømme at jeg kan styre meg for den spåingen, men har ikke villet si noe nettopp fordi jeg er "ny", og fordi man tross alt kan overse de trådene.

Jeg har som sagt vært her kort tid, ble fort gravid, men dessverre utenfor livmor, er ikke helt ferdig med den prosessen, men vil jo være en prøver når dette er over. Har funnet meg godt tilrette på ufrivillig abort, og håper å føle meg like hjemme her om noen dager/uker når dette svangerskapet er ute av kroppen.

Stor klem til deg og alle jentene her inne.

Jeg vil bare si at jeg føler det er litt annerledes her inne,enn det var for ett par mnd siden!

Er veldig mange her inne som ikke svarer osv!

ser ut som at de kun snakker med de som har hvert en stund her inne!

en venninne av meg meldte seg inn her for å få noen svar,hun spurte flere ganger,men ingen svarte!og hun var ny her!

Men er også mange av dere som er kjempe flinke og veldig hyggelige!:-)

Men det er litt annerledes her enn hva det har hvert!!!!!

Så trist å høre at du hadde svangerskap utenfor livmoren Nette2. Har ikke opplevd det selv, men kan tenke meg dert må være noe som sitter i. Jeg er selv med på ufrivillige aborter forumet og sliterne, men der er lite aktivitet (heldigvis) Så henger jo mye er inne. Håper du vil finne deg til rette her, vi ønsker jo at her skal være plass til alle, og det er kansje det det ikke har vært i det siste? Håper det vil forandre seg. Sender deg en stoooor klem!

Jeg kan ikke forstå disse anklagene om at nye her inne ikke får svar!!!!! Det har det blitt klaget på mange ganger nå, men jenter...se nedover sidene, er det EGENTLIG noen som ikke har fått svar!!???

Denne runden har vi tatt før, men jeg kan ikke se "alle" de som ikke får svar. Jeg syntes faktisk at de nye blir tatt godt imot her, vi ønsker dem velkomne og dytter opp den ene lista etter den andre. Og jeg pleier i allefall si at hvis det er noe de lurer på, så er det bare å spørre. Og jeg svarer på de jeg kan noe om....

Tror det alltid vil væe bølgedaler, det vil alltid være forskjellige mennesker i forskjellige situasjoner her inne som hver og en preger forumet og gjør det til hva det blir....

Syntes dette er et kjempefint sted å være :-)

Takk Kirsty18pp,

Jeg har vært "gravid/ikke gravid" mange ganger i løpet av de siste ukene, se innlegget mitt om det på ufrivillig abort. Jeg ser av nicket ditt at du er i din 18pp, det må være veldig tøft! Vil gjerne finne meg til rette her, håper å se mer til deg, eller helst på 1. trimester siden da:-)

Ja det var noe med det med plassen ja, og har også lagt merke til det som cosworth kommenterer at det er mange som ikke får svar, muligens nye???

stor klem kirsty, lykke til med prøvingen.

PS skulle gjerne sendt "babystøv", men "utenfor livmoren støv" er ikke like ettertraktet skulle jeg tro....;-)

Jeg er virkelig glad for at alt er fint mellom oss. Du såret ikke meg heller:-) men jeg har virkelig vært redd for at jeg såret deg. Glad at vi fikk denne anledningen til å skvære opp! Selv om foranledningen, at du ikke trives her inne lenger, ikke var positiv. Selv er jeg her inne fordi jeg rett og slett er spent på hvordan det går med alle: de andre sidene her på BIM har større antall brukere og føler ikke at man blir "kjent" på samme måte. Men nå håper jeg virkelig at du kommer etter inn på 1.tri:-)))

Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...