Gå til innhold

sko problemet er LØST

Anbefalte innlegg

passer jo ikke mine sko mere....

har gått i sandaler til nå....... men nå er det jo begynt å bli kaldt..

så nå har jeg funnet løsnigen... jeg går bare i gummistøvler til jeg føder...å kjøper noen "brodder/spisser" til....så skal jeg nok overleve :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6547976-sko-problemet-er-l%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, jenter...

Kjøp dere croqs!!! De er geniale!! De gummiskosandal - lignende greienet som "alle" hadde i sommer.. De er akkurat kommet på vanlige skobutikker, før var de bare å få på Platou sport.

Jeg har tre par: et rosa, lilla og et svart.

Annonse

http://www.swimshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2587

Skoene er steindyre på vanlige butikker, har jeg sett... 699,-

Jeg har kjøpt mine på Platou Sport i Bergen, og der koster voksenskoene 399,- og barnskoene 299,-

Gangen flyter over av croqs her.. Alle har flere par, ungene elsker sine!

hi hi hi:o) jeg må le litt jeg nå altså- syns bare jeg ser deg løpe rundt i gummistøvler i desember :-D

Men et lite tips: på f.eks økonomisko har dem jo stadig joggesko e.l. til 100 lappen, hva m å kjøpe seg et par i stor str??

uansett lykke til i gummistøvler:-)

Huff, ikke godt når man ikke har sko som passer. Har heldigvis ikke det problemet, men føler veldig med deg.. MEN... når det er sagt er det jo ikke så lenge siden støvler var skikkelig inn. Jeg har et par røde med hvite prikker på. (Hadde ikke vanlige da jeg skulle kjøpe) Og de er jo søte da:-)

Takk for linken, mensana - men mener du virkelig at jeg skal gå rundt i "svømmeføtter" nå og fremover? Er de ergonomisk bra også??

Jeg har vært inne på tanken å kjøpe sko med rund såle (husker ikke hva de heter)... Men de koster flesk -----> 1800,- ...

Klem, klem

Annonse

jeg har prøvd å ta opp skolissene og det hele, men det er fremdeles ganske trangt.

jeg blir nok å kjøpe noen gummisko i str 42-43.(bruker 40 til vanlig)regner med at fotstørrelsen blir å vokse litt til.

så kan jeg få inn noen ull sokker også.....(nei det kan jeg ikke...for samboern har jo KASTET ALT).....

hmm....men det finnes jo mange fine gummistøvler for tiden.

å jeg kan få noen til 100 kr eller noe.

jeg så på det forslaget til mensana, men de egner seg jo best til sommeren. må ha noe som er vanntett.

å lucia. ang det med vinterjakke.

det er bare å surre rundt dyna,så er det problemet løst :)

Mannen sin jakke kan kanskje brukes....den brukte jeg sist....kanskje ikke det lekreste, men den var varm....Sånn ponsjo (skrives vel neppe slik) kan sikkert brukes også, men egner seg sikkert ikke i regnvær. Til nå har vi jo hatt det ganske varmt og fint her i Bergen.....men høsten er nok i anmarsj nå...

Svømmeføtter du, liksom.. snøft.

Skoene er KONGE gode!!! Men må innrømme at jeg himlet med øynene første gang jeg så dem.... helt til jeg prøvde et par selv...

Vi er litt rare her i Bergen, kanskje, for her går alle med sånne sko for tiden.. Særlig studenter og små barn. Jeg kjøpte et par til min far til jul i fjor og han bor i dem!

- har dere ikke sånne i skobutikkene/sportsbutikkene hos dere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...