Gå til innhold

Teutonia Y2K System...

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes den ikke lenger? Finner den ikke på nettet. Synes teutonia Y2K2 er en flott vogn, men synes det er så dumt at man ikke kan snu sittedelen. Men ettersom jeg har skjønt så kan man det med teutonia Y2K System??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepps, man kan snu sittedelen! Jeg hadde en slik vogn som jeg nettopp har solgt. Den var fra 2004.

Aner ikke om man får kjøpt den lengre, sjekk på Finn.no. Det er en dame på Bekkestua i Oslo som importerer disse vognene, får kjøpt de fleste modeller for en rimelig penge, ca 4000. (ca 6000 er ny pris).

her er adressen:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8434169&sid=8a-vHXQ4I195520&pos=4&tot=13

Navnet hennes er Rita Holm og tlf er 90663705, 90663705.

Skrevet

Hei, du ser det selv på finn.no. rita holm selger nye yk2 system til 4400kr med softbag, jeg sendte henne en mail for å spørre om hun solgte uten softbag, da ble prisen 4000kr. Lykke til.

Hilsen en med vogndilla:-)

Skrevet

uff uff....du må ikke kjøpe den vognen...helt forferdelig spør du meg. Veldig tung (17 kg), slitsomt å ta av sittedelen når du feks skal ha den i bilen. Eneste positive er at den er lun....byttet ut vognen etter 6 mnd etter å ha irritert meg noe grenseløst over den...nå har jeg oth, veier bare 10 kg...har faktisk ganske mye å si spør du meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...