ks23 med William og Lucas Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 så de to deilige nurkene mine var i farta sparket rundt seg og turnet rundt så det ut som... Er idag bare 14+1 da men fikk det litt tidligere i og med at jeg har hatt en del smerter og sånn i magen og bare for og sjekke om alt var i orden. Ser frem til den i uke 18 oxo... Da får jeg vel målene på de og hjerteslag og slikt??? Noen her som vil fortelle kansje??? Fra Ul i uke 17-18??
Frk. Vable Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Så gøy!! Jeg var også på tidlig UL, men det var i uke 11. Og jeg har bare en!! Men tvillinger?? Så gøy da, hvordan reagerte dere når dere fikk vite det??? Tror min samboer hadde besvimt om vi skulle hatt to.. hehe
En liten mamma Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Å, så fantastisk! Heldige deg med to inni der! Da jeg var på UL i uke 17 oppførte ikke den lille seg så bra, la seg helt sammenkrøllet nederst i bekkenet slik at jordmor ikke fikk tatt de målene hun skulle. Så vi ble innkalt til ny time i uke 19 -og det var gøy kan du tro! Jordmor målte: *hodet, fra øre til øre *Lårbeinet *CRL Ho viste oss *Hjertet, vi kunne se alle de fire hjertekamrene, og hjerteklaffene -det var helt fantastisk! *Magesekken, som var svart -det betydde at den var i funksjon *Blære,som var svart -det betydde at nyrene virket og at babyen tisset *Hjernen, vi såg de to hjernehalvdelene veldig tydelig *Blodårene som gikk fra hjertet -men det var ikke så lett for oss å se.. *Navlesnoren, som visst hadde fin lengde *Morkaka, som såg fin ut... *To hender med fem fingre *To føtter med fem tær *Ryggsøylen,som visst var tett og fin I tillleg viste ho oss at det såg ut som ei lita jente inni der -det ba vi henne om altså! Og så fikk vi høre hjerteslagene, og hjertet slo fort -158 slag pr minutt. Men det måtte vi også spørre om. I tillegg fikk vi med 4 nydelige bilder av vår lille skatt, to stykker av ansiktet i profil som var kjempefine! Denne ULen var en helt fantastisk opplevelse for oss begge, og vi var skikkelig gira da vi gikk derfra! Du kan bare glede deg! (men jeg vet jo ikke hvordan det er med tvillinger da, det kan jo være at de kan ligge litt i veien for hverandre.. Men jeg har ei veninne som har tvillinggutter, og ho visste iallefall at de var gutter da ho gikk med de...) Lykke til!
En liten mamma Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Huff, det var ikke meininga å skrive så langt... Sorry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå