Gå til innhold

Typen min møter sin eks i kveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får vondt i magen og holder på å eksplodere av å lese det her! Hadde garantert blitt eksplosjon her og!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man gjør ikke slik mot den man elsker! Sånn er det bare. Det handlerikke bare om tillit i et forhold, men om gjensidig respekt!!!!

Skrevet

Detter lukter av utroskap spør du meg...litt vel tilfeldig at han ikke svarte når han var hjemme hos henne da...hmm..jaja...spørs om han var litt opptatt med andre ting enn å se på en fordømt kattunge....jeg hadde ikke stolt på dette i det hele tatt...men det er meg da...eksen min var utro flere ganger iløpet av forholdet vårt...noe jeg forøvrig fant ut senere...vondt gjorde det selv om det var slutt...følte forholdet vårt bare hadde vært en løgn...så derfor er jeg kanskje litt på ekstra vakt ovenfor sånne mannfolk...jaja...heldigvis er ikke samboeren min sånn nå..jeg hadde eksplodert hvis så var tilfelle...lykke til....

Skrevet

Hallloooo se på kattungen hennes.Den der måtte min ha rodd langt ut på vannet med om han hadde sagt noe sånn.Er ikke helt korka heller da.Må jo sjønne at man ikke blir me x hjem på å se på en kattunge.

Nei hadde jeg vert deg hadde jeg ikke funnet meg i dette.Tenk om han vill se på kattungen hennes neste uke også?????

Skrevet

Er nok ikke kattungen hennes han skulle se på nei....tror det var sengevals han holdt på med jeg as....det der lukter pyton....oofffameg...jeg syntes sååå synd på deg...jeg hadde taklet det der heller dårlig..iallefall når du er gravid i tillegg......lykke til

Skrevet

Kanskje han er dyrlege og det var noe galt med katten??!?!?!?

Skrevet

Føler meg nesten litt støtt her jeg. Ikke snever i det hele tatt men dette ville jeg overhodet ikke akseptert av min kjæreste. Essensen her er likevel at dersom det plager deg så burde han ta hensyn til det og slutte å treffe eksen alene. Merkelig at du ikke ble invitert med. Det kan du jo spørre han om....

Skrevet

Hvor naiv går det an å bli i dette tilfellet....

Skrevet

en katt i hans tilfelle blir vel fort en pus, og en pus skal jo behandles deretter..

Denne egoistiske figuren med nullrespekt for deg, graviditetetnog forholdet deres hadde blitt min eks ganske fort.

Håper han sover dårlig om nettene pga dette, det fortjener han. Måtte han få maaange slike søvnløse netter!

Skrevet

Istedenfor å diskutere dette opp og ned i mente her på bim synes jeg du skal spør han direkte jeg!

Ikke gidd å gå å lur på dette - evt la andre lure for deg. Sett deg ned med han og spør han rett ut. Forhåpentligvis kjenner du manne som skal bli far til ditt barn, så godt at du kan se om han ljuger.

IKKE ta det pr tlf.

Lykke til

Skrevet

En kopp kaffe med en man ikke har sett på lenge, kan fort bli til flere timer. Jeg er en skravler selv når jeg først setter igang. Mye å prate om, mye minner, mye nytt å fortelle om seg selv og sin livssituasjon.

Jeg vil ikke anklage samboeren din som så mange gjør her. Vet jo ikke hvilket forhold han og eksen hadde den gang da.

En eks er en eks, slik som mange har sagt. Og derfor skjønner jeg ikke at det må bety å kutte all kontakt for all fremtid. Har man hatt et "vennskapelig brudd", altså blitt enig om å gå hver sin vei, må man da kunne greie å omgås. Det ER fullt mulig og burde bli akspetert å kunne omgås en eks. Forutsetningen er selvf at man er helt "over" den personen når man finner seg en ny kjærlighet.

Å ikke svare på tlf kan også bety at man ikke har hørt den ringe (på kafe/pub kan det være mye støy), eller glemmer den igjen i jakken. Skjer rett som det er med meg..

Jeg ville nok gjerne sendt en sms om jeg forflyttet meg fra kaféen møtet skulle være, hvertfall hvis jeg visste det satt en bekymret person hjemme. Men jeg vet at mannfolk ikke tenker sånn alltid.

Men du burde absolutt uttrykke din bekymring, uten å anklage ham for noe. Du stoler vel på ham, men kanskje ikke på henne/eksen...?

Skrevet

Godt å se at det er flere enn meg som tenker sånn - alt trenger ikke være worst case scenario :)

Skrevet

Ehm, sniker meg inn fra 3. trim.

Jeg syns ikke det høres så ille ut jeg da. HAdde han hatt en skjult agenda så hadde han ikke sagt til deg at han skulle møte henne. Ikke tro det verste om ham med det samme, det kan faktisk hende han forteller sannheten; at de satt på kafé og jabbet, og at han ble med inn for å se på katta (eller hva det var).

Selv møter både jeg og sambo eksene våre, men ikke til annet en en uskyldig kaffe. Jeg har ikke møtt eksene til sambo, men lar han gå likevel. Det samme gjør jeg med mine ekser. Vi er da venner selv om vi ikke er elskere lenger.

Skrevet

Synes mange her er veldig fordømmende, jeg da, uten at de aner hva de snakker om. Det er utrolig drøyt å beskylde mannen for å være utro selv om man har vært ute og møtt eksen. Tenk litt over at dere kan være med på å hause opp noe og sette et forhold i fare når dere faktisk ikke vet hva som har skjedd.

Jeg møter min eks nesten hver eneste dag. Vi er gode kolleger og kan godt finne på å ta en øl etter jobb også. Har aldri tenkt over at dette kan være så problematisk. Vi fant jo ut at vi ikke funket som par og er veldig klar over det, men vi er gode venner og det er faktisk mulig. Mannen min har også et par ekser. En av dem har han fortsatt litt kontakt med, og det hender de møtes for å ta en kaffe. Innrømmer gjerne at det kan stikke litt i magen, men jeg forstår faktisk ikke hvorfor de skulle bryte all kontakt når de er to mennesker som kjenner hverandre og liker hverandre! Jeg ville synes det var veldig rart om mannen min skulle kreve at jeg sluttet å snakke med min eks, i alle fall.

Hun som skrev hovedinnlegget her må selvfølgelig ta det opp med mannen sin hvis hun ikke stoler på ham og har ekle følelser ift hva som foregår. Men jeg synes mest det virker som at han ikke skjønner at dette er vanskelig for deg - ikke egentlig at han gjør noe galt. Hadde jeg vært utro med eksen hadde jeg i alle fall ikke gått hjem og fortalt at vi hadde vært alene sammen hjemme hos ham. Når det er sagt bør han jo selvf ta hensyn til dine følelser. Det er ikke noe vits å skrive nuss og kos osv, og det er jo lov å sende en melding underveis og fortelle hvor han er og hva som skjer. Det kan jo hende han gjør det neste gang hvis du bare forteller ham at dette er vanskelig for deg.

Og du - jeg tror jeg også hadde reagert litt negativt hvis jeg fikk vite at mannen min diskuterte min kontakt med eksen på et nettforum...

Snakk med ham du, og få dette avklart og ute av verden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...