Gå til innhold

Typen min møter sin eks i kveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEEEEELT ENIG!

Hadde ikke akseptert nusser og koser i mld til andre jenter, og GARANTERT ikke til ekser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det etter han kom hjem i går da?

Skrevet

Hadde ikke funnet meg i det.. Hva søren er det de skal møtes for? Og du ble ikke spurt om du ville være med? Og tlf hans er slått av?? Hadde blitt skikkelig pissed, i alle fall siden mld deres avslutter med smask osv.. Det er ikke normalt med eksene.. At man kan være venner ja men man slutter med flørtingen.. Muligens jeg over reagerer men verken jeg ellers sambo har kontakt med noen av våre ekser.. Hadde blitt rasende

Skrevet

I vårt forhold er det ikke snakk om at vi er sykelig sjalu etc...for vi stoler 100% på hverandre! Men vi har da respekt i forholdet vårt!? Vi har vært sammen i ca 1 år, og for oss er x'er bare x'er. Og x'er er fortid, bortsett fra hvis det er barn i bildet!!! X'er er helt ute av bildet, det er en selvfølge for oss begge at kontakten ikke opprettholdes. Snakker med de hvis vi møter de, har en hyggelig tone, men får da være måte på...jeg syns nemlig ikke at det høres ut som at du får den respekten som en kjæreste fortjener.

Skrevet

Jeg ville aldri godtatt slike sms meldinger. Og når du er gravid er det jo ekstra viktig at han er tilgjengelig! Men han er jo sikkert en flott kar så ikke tro det verste.Men sett krav :-)

Skrevet

Chill, ro ned. Mennesket hadde ikke villet ha barn med deg om han ikke elsket deg.

Det er ikke greit med smask og nuss og sånn på slutten av meldinger.. Klem er en helt annen ting.

Skrevet

Fikk etterhvert tak i han og han dro hjem, men han har absolutt ingen forståelse for at jeg ikke likte måten dette ble på. At han skriver nuss i mld...er nuss på kinnet sier han. Betyr det når du skriver det til meg også da spurte jeg...nei, da var det på munn..he he?! Han hadde også vært hjemme hos henne, skulle se på kattungen hennes..

Mannen hennes kom hjem noe senere. De var altså alene en stund hjemme hos henne. Var da han ikke svarte meg på mobilen..

Da jeg fortalte han at de fleste jenter ville reagert som meg og henviste til innlegget her, sa han " Hva de snevre damene sier på nett, driter jeg i. "

Skrevet

Jeg hadde aldri finni meg idet, og ville heller aldri gjort noe lignende mot typen min... Helt uaktuelt... Og at han ikke tok tlf hjemme hos henne.... Og snakke om gamle minner... Sorry mac... Den går ikke jeg på... Fortid er fortid...

Skrevet

NEI NEI NEI!!! Dette skal du ikke godta!!!!

Ekser har ingenting å gjøre i et forhold... det er min mening...

Skrevet

Jeg er enig med kjæresten din i at det er irrelevant for deres forhold hva andre jenter på BiM mener om saken (og det er kanskje ikke noe gøy for han å tenke på at du diskuterer det her heller). Men det er ikke akkurat irrelevant hva du mener om deres forhold. Hvis det ikke er greit for deg at han skriver nuss i melding til henne, burde det være en filleting han lett kan slutte med. Regner med at når han ikke gjør det er det fordi han ikke liker at noen andre skal bestemme hvordan han skal gjøre ting, og det skjønner jeg veldig godt, jeg synes det er en vanskelig side ved samliv jeg også, men slik er det, da. Man ofrer litt av den handlefriheten i respekt for den andre.

Han kunne/burde ha tatt telefonen selv om (eller kanskje til og med fordi) han var hjemme hos henne. Jeg hadde heller ikke likt at samboeren min var hos eksen sin sent på kvelden alene.

Thea

Skrevet

Vel..han forblir jo anonym da..dessverre holdt jeg på å si. a drittsekk!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal han møte eksen sin da????

Synes mange her inne godtar så mye sånt fra samboerne sine jeg..

Og om de fortsatt var gode venner, så hadde jeg iallefall aldri godtatt sånn mld.. !!!!!

Synes ikke du overreagerer i det hele tatt.

Skrevet

Sa han noe om hvorfor han ikke tok telefonen?

Skrevet

Skulle de ta en kaffe? Det tar vel ikke nesten 5t. Jeg hadde ikke akseptert det ihvertfall.. Merker jeg kooooker bare vi ser xen hans.... Skulle ønske de ikke fantes... Grrr..

Skrevet

Herregud ka det e slags mann? Min mann har og flere Xer men han ikke kontakt me nån av dem da han ikkje vil det sjøl. Hallooooo??? man skriv ikkje sånn te nån andre en dama si. Og ka e det her me at han sku heim te ho og se kattungen. Det e det dummaste eg har hørt.

Eg hadde aldri i verden gotatt nåkka av det der, men det e dett valg.

Føle med deg. Håpe at han tar te vett og vise deg respekt og forståelse.

Skrevet

Skulle se på "kattungen" ja -sure thing tenker jeg. Jeg ville sendt en melding til kjæresten hennes jeg, og spurt om hva han synes om at hun har sin x på besøk hjemme når han er vekk.

Skrevet

Typen min var fortsatt hos henne når han kom hjem i følge min kjæreste da..

Så da vet han jo om det.

Skrevet

Vel, det er jo to muligheter, enten så snakker han helt sant, og at det overhodet ikke er noe som foregår, at de bare er gode venner -eller så juger han -i det tilfellet så juger han vel også om at han var der når han kom hjem. Jeg ville uansett sendt melding og spurt hvordan han andre følte det, jeg.

Men uansett er det jo ikke det som er poenget, om han snakker sant eller ikke -du føler deg ikke komfertabel med det, ergo burde jo han i det minste overbevise deg på noen måte at det er DU som er dama i livet hans, og forsøke gjøre det enklere for deg å godta at han fortsatt er venner med x-en sin :)

Skrevet

Dette hadde aldri jeg akseptert ihvertfall. Husker typen min var på pizza hos eksen sin rett etter at vi ble sammen og det er jo greit nok, men jeg ville nok ikke latt han dra dit for å spise pizza alene med henne nå. Kunne liksom ikke si noe når vi akkurat hadde blitt sammen.. :P Helt enig i at du bør høre med hennes type om hva han vet om og synes! :)

Skrevet

Dette hadde jeg aldri godtatt. Ikke er jeg spesielt sneversynt heller, men en eks er en eks, ikke en venn. Og når du føler dette er ekkelt, synes jeg han viser deg alt for lite respekt ved å ikke ta hensyn til det, og blir irritert når du tar det opp. Håper alt ordner seg, men ikke godta dette. Man skal ikke godta dritt...

Skrevet

Noe som ikke stemmer...han bryr seg lite om hva du føler rundt dette...men drar hjem til x-dama for å se på kattepusen?? En sånn mann?Hæ??

Hadde aldri godtatt det. Så lenge mann ikke har barn sammen,ser jeg ingen grunn til å ha kontakt med xer.For meg og samboer er det utenkelig å ha kontakt med xer og andre man har rotet med. Av respekt for hverandre og forholdet. Og for å ikke skape slike problemer som dette. I tillegg ønsker vi det ikke heller.

Skrevet

Har en ekkel følelse av at han var utro mot deg

Skrevet

HVorfor treffes de? En eks er en eks, og etter min mening kan denne personen ALDRI bli en "venn". man har ikke sex og intimitet med vennene sine.

Jeg hadde ikke godtatt det. Det trenger ingen nærmere forklaring, bare at det er naturstridig. Han får det han trenger hjemme, er han ikke fornøyd med det, får han pakke..

Min hadde forresten ikke gjort det, han har respekt for at jeg ikke ville likt det- enkelt og greit.

Skrevet

bare for å si meg enig i de andre her, dette er ikke akseptabelt. Og enda mer uforstående at han ikke skjønner at dette oppskaker deg. Virker nesten som om han ønsker å provosere deg og gjøre deg sjalu siden han i tillegg til kaffen dro hjem til henne for å se på PUSEN hennes....

Jeg hadde blitt så sint at det hadde blitt eksplosjon hjemme hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...